• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2010-01-27 15:11:17 följande:
    Jaa, jag är så arg att jag kokar...o ledsen...samtidigt som jag verkligen hoppas att dom fixar katen snarast så önskar jag att polisen kunde komma hit o se den innan... Men eftersom detta inte är något högprioriteringsämne så....Japp, han är ett S V I N !!!Fast...det är ju en förelämpning mot svinen....
    Usch ja, jag blir helt gråtfärdig när jag hör om sådant Vi får väl se om polisen ringer upp dig. *hoppas*
    Hehe, ja man kanske ska säga att han är en riktig jävla fubbick på ren skånska!
  • Mandi74

Uhh.. jag har problem, får väl skylla mig själv lite.. man ska inte leka med elden, ändå gör jag det.

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Isnogood
    Mandi74 skrev 2010-01-27 15:45:14 följande:
    Uhh.. jag har problem, får väl skylla mig själv lite.. man ska inte leka med elden, ändå gör jag det.
    VAD VAD VAD..?

"inte ett dugg nyfiken av mig"

"vissel vissel"
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Mandi74
    Isnogood skrev 2010-01-27 15:47:55 följande:
    VAD VAD VAD..? "inte ett dugg nyfiken av mig" "vissel vissel"
    Haha.. vem ska jag välja, hur mycket ska jag berätta.. jag har inte lovat något till någon, inte ens gjort någon med någon. Men de förväntar sig en massa, fast jag sagt att jag inte är redo än.

Hehe.. kryptiskt, men kan inte skriva i mer klarspråk.
  • Isnogood
    Mandi74 skrev 2010-01-27 15:51:22 följande:
    Haha.. vem ska jag välja, hur mycket ska jag berätta.. jag har inte lovat något till någon, inte ens gjort någon med någon. Men de förväntar sig en massa, fast jag sagt att jag inte är redo än.Hehe.. kryptiskt, men kan inte skriva i mer klarspråk.
    Karlar....
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2010-01-27 15:47:55 följande:
    VAD VAD VAD..?"inte ett dugg nyfiken av mig""vissel vissel"
    *Står och hoppar bredvid*
  • Mandi74
    Isnogood skrev 2010-01-27 15:58:32 följande:
    Karlar....
    Mmm.. gammla ex som dyker upp nu när man är singel igen och jag tycker att visst kan vi vara vänner, men de vill mer. Visst kanske jag flörta lite, men det är sån jag är..

Så nu tror bägge två att vi kanske har något på g, men egentligen vill jag inte ha någon av dom. *orkar inte med mig själv*

En av dom kommer och hälsa på denna helgen,vad tror ni den andra tycker om det? Men jag måste vara ärlig.. så jag kommer inte att dölja för någon att han är här, han är ju min vän.
  • Isnogood
    Mandi74 skrev 2010-01-27 16:16:07 följande:
    Mmm.. gammla ex som dyker upp nu när man är singel igen och jag tycker att visst kan vi vara vänner, men de vill mer. Visst kanske jag flörta lite, men det är sån jag är.. Så nu tror bägge två att vi kanske har något på g, men egentligen vill jag inte ha någon av dom. *orkar inte med mig själv*En av dom kommer och hälsa på denna helgen,vad tror ni den andra tycker om det? Men jag måste vara ärlig.. så jag kommer inte att dölja för någon att han är här, han är ju min vän.
    Ah...jaa, det där med ex som hoppas har jag erfarenhet av...
    -Blir själv uppvaktad flitigt av senaste exet... {#lang_emotions_undecided} fast jag gjort klart att det aldrig kommer bli han o jag igen.
Svar på tråden Tråddödare forts....