• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-29 23:15:03 följande:
    Den här är lite spooky... Har bara sett denna avatar nyligen så det verkar vara en ny flare men jösses vilka starka åsikter hen har.... I alla fall ur mitt perspektiv...www.familjeliv.se/Forum-5-65/m50319248.html#top
    Menar du själva TS?
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-29 22:12:16 följande:
    Ta din tid....
    Nu är jag klar, är du nöjd?
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-01-29 23:14:58 följande:
    Farligt nära men inte där ännu...Kämpar mot varje motgång, känns bara så oerhört tungt men jag gör mitt bästa o vill absolut inte ge upp även om jag kan känna att det inte är långt ifrån alla gånger.Kan bara inte förstå varför jag ska testas hela tiden...sen så tycker en del folk att det är konstigt att man inte kan lägga någon tro på en gud... dah...Men men...livet går vidare vare sig man vill eller inte, o jag vill POSITIVTSonen är slängd i säng o kollar på Spy KidsJag har duschat lääääänge o vaaaaaaarmtNegativtjag är röd som en nykokt kräfta Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    Du sa det: Livet går vidare. Inte det lättaste alltid att tänka på det när man är nere för man är så fokuserad på sina problem. Men lyckas man se allting ovanifrån, ur större perspektiv, så klarnar det oftast. Då är svaren så gott som givna

Kram på're!
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-29 22:14:24 följande:
    Jaså
    Alltså jag har ju flikar...
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-29 23:01:30 följande:
    Jag håller med dig i mycket. Men jag vill inte partypoopa och säga att de sådär Men folk beter sig som om det är jätteovanligt att inte dricka. Visst, jag är inte helnykterist då jag drack med Scratchy på nyårsafton, dock utan att bli onykter. Men jag har av några anledningar slutat med alkohol, eller så ser jag till att dricka så sällan det går.Ja, alkoholist är den som dricker så omåttligt att det påverkar alla aspekter i dennes liv på ett negativt sätt. Att ta ett glas, även om det är varje dag, gör ingen till alkoholist egentligen. I många sydligare länder dricker de vin till maten, tänk då hur många gånger om dagen det blir  Även barnen får smaka. I min kultur är alkohol också ett vanligt inslag i vardagen. Jag kommer ihåg hur jag hela tiden ville lukta på min pappas öl och varje gång jag luktade sa jag "usch vad illa det luktar". Efter hundrade gången sa min pappa att jag skulle ta en klunk eftersom jag ändå visade intresse för hans öl. Jag var i tioårsåldern och tog då min första klunk öl. Och det var bland det äckligaste jag någonsin har smakat. Efter det har jag druckit öl en enda gång till, sen inget mer. Men jag drack annat istället Det är hur man ser på alkoholen och hur man hanterar den som är det viktiga. Jag tycker att det är viktigt att ha en mer avslappnad syn på alkohol men ändå vara försiktig med hur man hanterar den.
    Hmm, jag minns när jag var liten ville jag alltid ha slatten (det sista i flaskan) på pappas lättöl för det var så gott...
    Det du skriver håller jag delvis med om... jag tror man skulle kunna falla under begreppet alkoholist om man dricker lite varje dag om det är på den gräns att man blir lite skakig då det inte finns något vin/alkohol hemma.. Å andra sidan är vi i Sverige lite väl paranoida när det gäller alkohol.... Spelar ingen roll hur man gör så har man rumpan bak. {#lang_emotions_laughing} 
    Jag har lite avund till de (du) som inte brukar "droger" (å andra sidan röker du och inte jag {#lang_emotions_laughing}). Själv gillar jag ett glas rött så jag kan lägga dagen i ro bakom mig....
  • Velour
    Sedek skrev 2010-01-29 23:21:08 följande:
    Nu är jag klar, är du nöjd?
    Jag hann bli helt utmattad..
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-01-29 22:16:01 följande:
    Inte jag...            
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-01-29 22:19:48 följande:
    FÖRSTOD väl det
    Brukar själv kalla det för att stötta branchen, de gångerna jag nu gör det. Vi borde ha ciggpaket som giveaways på mässor och utställningar!
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-29 23:05:00 följande:
    Ja, det var faktiskt en blodig dröm. Kommer också ihåg att det var en man som det fanns massor av kopior av. Han var ond och jag slaktade alla dem, bara högg och högg.Sen var det en man med ett hemskt utseende som var efter mig, men jag kunde inte oskadliggöra honom så jag försökte hela tiden gömma mig medan han var ute efter mig..Usch vilket dröm det var. Men just den vänliga kvinnan satte spår i mig eftersom hon hela tiden log hur mycket jag än högg henne.Jag antar jag har för mycket folk runtomkring mig helt enkelt och att jag nog behöver mer ensamtid
    Drömmar brukar bete sig på ett sätt att alla du träffar är en del av dig. Hon som ler skulle kunna vara en del av dig som tillåter allt du gör utan att dömma... Slakta folk skulle kunna vara att du gör upp med massor av människor som du lessnat på.... Mannen sklle kunna vara en del av dig som du är lite trött på...

Jag vet verkligen inte men att drömmar speglar mina egna personligheter har jag hört och tror på. Jag vet att om man drömmer om att en person som man hatar/håller-av mycket så handlar det om frigörelse från den.
Svar på tråden Tråddödare forts....