Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2010-02-09 20:56:43 följande:
    haha, nu har vi smittat Roses också!
    Nej gumman, jag är av naturen sjuk. Ingen smittar mig. {#lang_emotions_wink}
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-02-09 20:57:59 följande:
    jag vill veta!
    Hehe. Har ni ingen canal+? {#lang_emotions_wink}

håller på och svarar i min "krig-tråd" men skriver så fort jag kan så om jag missar några ord/bokstäver får ni tåla.

Jag gick sistsa året och mitt i allting så blev våran ordinarielärare sjuk så vi fick en vikarie.

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam så jäkla underbar personlighet och charmig han var. Jag förstod aldrig vad han sa på lektionerna för jag satt där och fantiserade för mig själv :)

Jag märkte att han hade lagt märke till mig också så jag var ju överlycklig och kär upp över öronen.

En dag bad han mig stanna kvar när lektionen var slut och började prata med mig. När jag skulle hem så erbjöd han sig att köra mig hem. Vad tror du jag svarade? :p

När vi framme så böjde han sig och pussade mig på kinden......

fortsättning följer.................hehe, nej, men jag ska bara skriva en inlägg i den andra tråden så återkommer jag så fort jag kan. :p
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-02-09 21:01:15 följande:
    Nej, det är inte så farligt.. trivs ganska bra. Det är lite otäckt hur bra det stämmer ibland på hur jag är som person.
    jodå, jag har en kompis som är tvilling. Jag aktar mig extra när gäller henne. Man vet aldrig var man har henne.

Ger dig en tröstkram. {#lang_emotions_wink}
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-02-09 21:07:01 följande:
    cliffhanger!(men som lärare kan jag ju inte låta bli att förfasa mig om han faktiskt satte betyg på dig i kursen!)
    vi fick vår ordinarielärare tillbax efter nån månad så hann aldrig betygsätta mig i fysiken eller det kanske han gjorde......Nej, dumma jag. {#lang_emotions_tongue_out}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-09 21:07:08 följande:
    Nej, du är inte pryd, men jag är det Ja, bäst vi låter det vara.
    Du svarade för sent dessutom har inte Fiona canal+ så du får helt enkelt ge dig. {#lang_emotions_tongue_out}
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-02-09 21:16:03 följande:
    kom igen Roses, berätta mer!
    Eazy girl. Jag gör så gott jag kan. Har bara två händer. Vänta nån sekund så ska jag skriva stycke nummer två.
  • I Blackrose I

När jag kom den dan var så otrolig "kär" att jag knappt kunde äta. :)

Hur som helst så ringde han mig på kvällen ( klasstelefonlista ). Pappa svarade och han fick panik och la på.

Dan efter när jag kom till skolan så gav han mig en lapp när jag på väg in i klassen där det stod att jag skulle vänta i parkeringen vilket jag självklart gjorde. ;)

Vi åkte och åt och fikade i en liten håla i en annan stad för att ingen skulle känna igen oss. Så där håll vi på i två veckor innan han kysste mig en dag när han körde mig hem från skolan. {#lang_emotions_sunny}

Jag har aldrig känt så stark för en kille innan jag träffade min man. Han ( läraren ) var otrolig passionerad och så jäkla charmig.

Första gången jag var hemma hos honom var jag så ifrån mig efteråt att jag tog fel buss på väg hem och hamnade i Höganäs. Skulle till ett helt annan håla med otrolig mindre bokstäver men jag såg inte ens att det stod Höganäs på bussen. {#lang_emotions_tongue_out}

Vi var tillsammans i 1år. Sen kom min förnuft ifatt mig när jag insåg att det inte skulle bli nåt allvarligt mellan oss. :(

• I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-09 21:21:45 följande:
    OK, då får jag genomlida det du ska tvinga mig att läsa
    Har redan skrivit första stycket om du vill läsa. Gå lite bak i inläggen så hittar du första stycket. {#lang_emotions_tongue_out}
  • I Blackrose I

Ska gå tillbax till allvarliga trådet och skriva lite till.

Har damerna fler frågor så svarar jag gärna. {#lang_emotions_laughing}

Svar på tråden Tråddödare forts....