• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • I Blackrose I

Ja...{#lang_emotions_embarassed}

Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-01 14:05:39 följande:
    Och de säger att det är omöjligt att göra ett ingrepp och skapa ett litet avstånd? Är det omöjligt eller är det möjligt men att det kostar mer än att ta bort hela apparaten?
    Jadu, vad ska jag svara på det?!

Det är därför jag tvekar. Ska kolla upp det nästa gång vi åker ner till Iran så får jag se vad dom svarar ( När vi får våra förbannade papper klara från ambassaden )
  • I Blackrose I

mandi

inlägg # 8908 var svar till din fråga.

• Velour
    Roses skrev 2010-02-01 14:08:02 följande:
    Jadu, vad ska jag svara på det?! Det är därför jag tvekar. Ska kolla upp det nästa gång vi åker ner till Iran så får jag se vad dom svarar ( När vi får våra förbannade papper klara från ambassaden ) Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Ja, det kan vara bra att få svar därifrån också.
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-02-01 13:48:14 följande:
    Jag har fått en massa värktabletter genom åren men det enda som hjälper är citodon men är man blatte så kanske det är okej att man tar citodon när man har mensvärk!
    Citodon brukar jag ta mot ryggskott, det funkar väl okej, men det tar ju inte bort hela smärtan.
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-01 14:08:02 följande:
    Jadu, vad ska jag svara på det?! Det är därför jag tvekar. Ska kolla upp det nästa gång vi åker ner till Iran så får jag se vad dom svarar ( När vi får våra förbannade papper klara från ambassaden ) Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Visst känns det skit att tvingas ta på sig slöjan i iranska ambassaden?

Jag undrar vad fan de skulle kunna göra om jag tog av mig den Vi är ju på svensk mark. Visst, jag skulle nog aldrig få sätta min fot i Iran mer, men det tänker jag ändå inte göra.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-01 14:11:25 följande:
    Visst känns det skit att tvingas ta på sig slöjan i iranska ambassaden?Jag undrar vad fan de skulle kunna göra om jag tog av mig den Vi är ju på svensk mark. Visst, jag skulle nog aldrig få sätta min fot i Iran mer, men det tänker jag ändå inte göra.
    Men ambassaden är iransk mark så det är nog därför.

För övrigt skiter jag fullständig i dom som jobbar där så länge dom fixar mina papper.

Kommer snart. Ska bara fixa en grej.
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-01 14:16:16 följande:
    Men ambassaden är iransk mark så det är nog därför. För övrigt skiter jag fullständig i dom som jobbar där så länge dom fixar mina papper. Kommer snart. Ska bara fixa en grej. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Jag vet, de räknar det som iransk mark fast det egentligen inte är det. Jag kan inte låta bli att störa mig på det fenomenet. Till råga på allt fick vi fräcka frågor en gång, men jag gav henne en "om-blickar-kunde-döda"-blick så hon höll käft
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-01 14:06:05 följande:
    Ja...
    Jobbigt, det har jag oxå.. men som tur är inte ont.

Har du testat ta vätskedrivande när du får din mensvärk?
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-01 14:18:41 följande:
    Jag vet, de räknar det som iransk mark fast det egentligen inte är det. Jag kan inte låta bli att störa mig på det fenomenet. Till råga på allt fick vi fräcka frågor en gång, men jag gav henne en "om-blickar-kunde-döda"-blick så hon höll käft
    Om jag ska vara rättviss så tillhör marken respektive land där ambassaden ligger. Amerkansk ambassad - amerikansk mark - amerikanska regler

därmed inte sagt att jag diggar iranska regler. En gång hade jag lillkillens babyfilt på huvudet då jag totalt glömde att man skulle ha med sig sjal. {#lang_emotions_laughing}
Svar på tråden Tråddödare forts....