• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-01 15:41:15 följande:
    Nähäpp, nu ska jag gå och äta. Bye!
    Men dumma dig {#lang_emotions_yell}
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-02-01 15:41:18 följande:
    Sitter och försöker jobba men har huvudvärk och PMS fortfarande. Vart tar mensen vägen undrar jag? Eller är det ägglossningen? Är så dålig på att skriva upp vilket som ska ske när, och är lite oregelbunden, så jag vet fan inte!Sen tänker jag på min svägerska som nyss har opererat ögonen, min sambo är på väg att hämta upp henne nu, jag hoppas det har gått bra!!!
    Åh, välkommen i klubben.

Hoppas det har gått bra för svägerskan.
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-01 15:41:18 följande:
    Sitter och försöker jobba men har huvudvärk och PMS fortfarande. Vart tar mensen vägen undrar jag? Eller är det ägglossningen? Är så dålig på att skriva upp vilket som ska ske när, och är lite oregelbunden, så jag vet fan inte! Sen tänker jag på min svägerska som nyss har opererat ögonen, min sambo är på väg att hämta upp henne nu, jag hoppas det har gått bra!!!
    Ja, jag brukar också bli otålig när jag får PMS, tänker hela tiden att mensen kommer nog närsomhelst. Sen får jag stå ut med PMS i två veckor och SEN kommer den, när jag har förstört livet för alla runtomkring mig

Jaså? Opererat ögonen? Vad var fel?
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-01 16:00:58 följande:
    Hej igen Har packat ner mig i soffan med bärbardatorn framför mig. Har inte gjort nåt vettig på hela dan. Velour: Ska jag dra " Rashti-jokes "? Du är väl inte rashti?  
    Inte jag heller

Ja dra Rashtiskämt. Min far kommer från Sari, men det gör inget. Här hemma skämtar vi om allt och alla.
  • Velour

EKO.....EKo....Eko....eko.....eo....ooo......

• Velour

Hmm..läste nyss att nån hade bombhotat vår Ica Maxi. För ett tag sedan var det nån som bombhotade vårt Ikanohus eftersom han tyckte att det var fel att folk slösade så mycket pengar på Ikanobutikerna.

Undrar om det är samma retard som ligger bakom dagens hot..Och jag undrar var han spenderar sina pengar. Sitter han ute i skogen och lever på insekter och löv?

• Velour

Nu ska jag gå och plugga. Kvällens gubbe heter Foucault och jag ska läsa om hans verk (eller värk) Övervakning och straff.

Ha det så trevlig så länge.

• Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-01 16:34:04 följande:
    Ja, jag brukar också bli otålig när jag får PMS, tänker hela tiden att mensen kommer nog närsomhelst. Sen får jag stå ut med PMS i två veckor och SEN kommer den, när jag har förstört livet för alla runtomkring mig Jaså? Opererat ögonen? Vad var fel?
    Roses skrev 2010-02-01 16:02:12 följande:
    Åh, välkommen i klubben. Hoppas det har gått bra för svägerskan.
    Tack, hon verkar må bra, hon vilar ut hemma hos oss nu. Det var en sådan där laseroperation för att korrigera synfel, tog typ tio minuter, men alla operationer är läskiga tycker jag!

Vi kan bilda svenska PMS-föreningen för irritera(n)de kvinnor
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-01 16:57:59 följande:
    Hmm..läste nyss att nån hade bombhotat vår Ica Maxi. För ett tag sedan var det nån som bombhotade vårt Ikanohus eftersom han tyckte att det var fel att folk slösade så mycket pengar på Ikanobutikerna.Undrar om det är samma retard som ligger bakom dagens hot..Och jag undrar var han spenderar sina pengar. Sitter han ute i skogen och lever på insekter och löv?
    Mmm antagligen. Har aldrig riktigt fattat det där med bombhot...
  • Mandi74

Velour.. det finns en omröstning som jag vill nominera dig till.

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
Svar på tråden Tråddödare forts....