• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Isnogood

He he he...i dag har jag sålt en sak för 400:- som jag var bredd att GE bort....
    Snubben undrade vad jag ville ha för den o jag sa att han kan ju kolla på den om det över huvud taget är något att ha o i så fall vad han tycker den är värd....
    -Metallskrot för mig....eller en otymplig hög med rost...typ...

"nöjd"

• Velour
    Isnogood skrev 2009-12-29 15:39:19 följande:
    Tro mig...jag hade uppskattat om någon varnat mig innan....
    Ok, då är jag väldigt tacksam. Så tacksam att jag tror att jag inte ska se filmen Inte ikväll iaf.
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-12-29 15:53:13 följande:
    Ok, då är jag väldigt tacksam. Så tacksam att jag tror att jag inte ska se filmen Inte ikväll iaf.

Du MÅSTE..!

Please...

"Vill sjukt gärna höra vad du tyckte efteråt"
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-12-29 15:53:08 följande:
    He he he...i dag har jag sålt en sak för 400:- som jag var bredd att GE bort....Snubben undrade vad jag ville ha för den o jag sa att han kan ju kolla på den om det över huvud taget är något att ha o i så fall vad han tycker den är värd....-Metallskrot för mig....eller en otymplig hög med rost...typ..."nöjd"
    Wiiiiiiiiii, vad roligt!
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-12-29 15:55:14 följande:
    Du MÅSTE..! Please... "Vill sjukt gärna höra vad du tyckte efteråt"
    Tänk om jag får hjärtattack eller nåt? Jag har ett väldigt svagt hjärta. Vill du ha det på ditt samvete????
  • Velour

Verkar som att tråden fick hjärtattack istället.

• Isnogood
    Velour skrev 2009-12-29 15:57:10 följande:
    Tänk om jag får hjärtattack eller nåt? Jag har ett väldigt svagt hjärta. Vill du ha det på ditt samvete????
    Hey...tänk på att jag som e sjukligt mörkrädd faktiskt såg filmen...o överlevde...med bara några smärre missöden så som tappad tekopp...( nästan tom som tur var...), obehagsrysningar varje gång jag var tvungen att sträcka in armen i ett rum för att komma åt lampknappen när det var mörkt....mm mm mm mm...

Om JAG överlevde så gör nog du det med....

O det är lugnt....vi är ju några här som kan ta hand om dig o stötta dig sen..... ♥
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-29 15:52:10 följande:
    Hade du tänkt ta med en vän/flickvän? För OM jag kan fixa in dig gratis så vet jag nog inte om jag kan fixa in ditt sällskap också.
    Nej, jag har varken vänner eller flickvänner...
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-29 15:50:46 följande:
    Jag hatar också Sthlm Status och status, min syster tjatade på mig tills jag sa ja.Billigt är det inte, kostar 500 spänn eftersom det ska komma dit artister som Fatboy Slim, Faith SFX och sånt där.Nej, det är ingen kompisfest, utan en fest för alla som kan och vill.Dress code, tja lite snyggt kan man väl klä sig. Jag har ingen aning om vad man SKA klä sig. Men jag kan fråga.
    Det vore ju perfa!

Jag tänkte mest att det kunde vara att man var tvungen att ha frack eller nåt, men med de artisterna som kommer så kan jag tänka att det är en annan stil på folket.

500 spänn är heller inga problem. Frågan är bara om det är möjligt att gå på den. Om det är fullbokat eller nåt.
Svar på tråden Tråddödare forts....