• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Jagbyttenick
    Jagbyttenick skrev 2010-02-02 15:05:31 följande:
    Men jag är ju skåning och fattar noll?! Hon måste ha adopterat ordet från norrlands inland eller nåt
    Grizelda: Vad betyder flasigt?
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-02-02 15:08:10 följande:
    Jo jag vet, men ni kanske bor på var sin sida. Öst & Väst... Ni är ju lite sära där nere Sitter du på jobbet nu?
    Nej, vi bor i storstan båda två om jag inte minns fel
    Jag sitter på jobbet ja. Det är snöstorm här igen så jag ser inte fram emot att gå hem. Önskar att teleportern verkligen var uppfunnen.
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2010-02-02 15:13:53 följande:
    Nej, vi bor i storstan båda två om jag inte minns fel Jag sitter på jobbet ja. Det är snöstorm här igen så jag ser inte fram emot att gå hem. Önskar att teleportern verkligen var uppfunnen.
    Ja med, tar mig en liten paus från allt jobbande. Läser tillbaka i tråden lite och ser att ni pratat om bilderna på mig i peruk... Det är min nya profilbild på fejjan, men jag kan lägga till dig i min lista här på FL också.

Snö i skåne brukar betyda kaos... Hoppas du har vinterkängorna på
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-02-02 15:17:18 följande:
    Ja med, tar mig en liten paus från allt jobbande. Läser tillbaka i tråden lite och ser att ni pratat om bilderna på mig i peruk... Det är min nya profilbild på fejjan, men jag kan lägga till dig i min lista här på FL också.Snö i skåne brukar betyda kaos... Hoppas du har vinterkängorna på
    Ja, jag såg den på fejjan innan idag, läckert 
    Det har varit kaos hela vintern här. Vi har ju haft snö sedan i december, första snön i november - inte klokt! Vedervärdigt!
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2010-02-02 15:30:02 följande:
    Ja, jag såg den på fejjan innan idag, läckert  Det har varit kaos hela vintern här. Vi har ju haft snö sedan i december, första snön i november - inte klokt! Vedervärdigt!
    Tänk vad man kommer att välkomna våren!!! Se det positiva mitt i snöhelvetet
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-02-02 15:48:04 följande:
    Tänk vad man kommer att välkomna våren!!! Se det positiva mitt i snöhelvetet
    Jag kommer köra vårskrik som Ronja Rövardotter tror jag
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2010-02-02 15:48:55 följande:
    Jag kommer köra vårskrik som Ronja Rövardotter tror jag
    Så nu ska du vara både Ronja och Madicken? Nu får du allt bestämma dig, du kan väl inte lägga beslag på alla Astrids figurer {#lang_emotions_laughing}
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-02-02 15:53:46 följande:
    Så nu ska du vara både Ronja och Madicken? Nu får du allt bestämma dig, du kan väl inte lägga beslag på alla Astrids figurer
    Nä, Karlsson på taket kan du ta
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2010-02-02 16:06:17 följande:
    Nä, Karlsson på taket kan du ta
    Åh tack...{#lang_emotions_djavulsk}

"Karlsson, karlsson, väääärldens bästa karlsson"
  • Sedek
    Sedek skrev 2010-02-02 15:17:18 följande:
    Ja med, tar mig en liten paus från allt jobbande. Läser tillbaka i tråden lite och ser att ni pratat om bilderna på mig i peruk... Det är min nya profilbild på fejjan, men jag kan lägga till dig i min lista här på FL också. Snö i skåne brukar betyda kaos... Hoppas du har vinterkängorna på
    Och så vill jag ju inte att Vellan ska ge sig på mig som hon annars lovade att göra... Vem vet vad hon kan hitta på{#lang_emotions_innocent}
Svar på tråden Tråddödare forts....