• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-02 20:15:12 följande:
    Jodå, jag mår bra. Var på jobbet idag och gick folk på nerverna. ;)På morgonen när jag kom så gnällde jag över att kaffet smakade blä sen gnällde jag att fikabrödet var seg efter 5sekunder frågade en arbetskamrat " Åh, har du mens? " Förstår du att jag blev röd som en tomat? :pAnnars har jag mest suttit och försökt hitta nånting på nätet jag ska i ansiktet på árár och nu har jag äntligen hittat nåt som jag ska skriva i språktråden *puh* Det var inte lätt kan jag säga men jag ger mig inte.....Envis som f*n är jag ;)Har du varit i tråden på sistone?Hur är det själv då? Allt väl? Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Oj, så du fick en reality check{#lang_emotions_wink} 

Ja, bra att du inte ger dig. Jag själv har inte orkat delta. Jag har själv diskuterat mycket förut med TSW, Halal och så nån mer, men jag känner att jag inte har så mycket mer att tillföra. Iaf inte just nu.

Just nu känner jag att humöret inte är det bästa. Jag är trött och ganska irriterad eftersom jag är stressad. Det är väldigt mycket att läsa och texten (som ser ut som myrornas krig) gör att mina ögon tröttnar fort. Så jag klarar inte av att läsa mer än tio sidor i sträck utan att somna. Hur mycket hinner man plugga när det blir så?

Men jag måste ta en FL-paus igen och försöka mig på några sidor till. Ha det så gott så länge
  • I Blackrose I

Men vänta och läs min sista inlägg på språktråden så kommer du bli på bättre humör. Jag skriver en av mina bästa inlägg hittils. sitter och riktig njuter ;)

Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I

Hallo`?????  Midka?  Khoshgele nazi? ;)

Jaja, jag går och tar en bloss.

• Sedek
    Polly S skrev 2010-02-02 18:25:53 följande:
    hej trådvänner! mkt att göra på jobbet, stressigt, men rätt OK. läget med er då? i 5 ord eller mindre!
    Träningsmörbultad - pluggless - nedstämd - mätt - funderande

• Sedek
    Roses skrev 2010-02-02 20:29:40 följande:
    Men vänta och läs min sista inlägg på språktråden så kommer du bli på bättre humör. Jag skriver en av mina bästa inlägg hittils. sitter och riktig njuter ;)
    Länka?
  • I Blackrose I

Sedek:

Säg gärna vad du tycker om innehållet i diskussionen.

Ska gå ut med gubben och ta min bloss nu. Kommer sitta finto nu ;)

• Midka
    Polly S skrev 2010-02-02 18:25:53 följande:
    hej trådvänner!mkt att göra på jobbet, stressigt, men rätt OK.läget med er då? i 5 ord eller mindre!
    Toppen - snö - halt - varmt inne!

(Har aldrig varit så duktig på att sammanfatta... )
  • Midka
    Roses skrev 2010-02-02 20:15:12 följande:
    Jodå, jag mår bra. Var på jobbet idag och gick folk på nerverna. ;)På morgonen när jag kom så gnällde jag över att kaffet smakade blä sen gnällde jag att fikabrödet var seg efter 5sekunder frågade en arbetskamrat " Åh, har du mens? " Förstår du att jag blev röd som en tomat? :pAnnars har jag mest suttit och försökt hitta nånting på nätet jag ska i ansiktet på árár och nu har jag äntligen hittat nåt som jag ska skriva i språktråden *puh* Det var inte lätt kan jag säga men jag ger mig inte.....Envis som f*n är jag ;)Har du varit i tråden på sistone?Hur är det själv då? Allt väl?
    Största frågan måste vara... :
    Har gubben vågat komma hem än??
  • Midka

På väg att åsamka mig en härlig migrän så jag ska lägga mig NU!!

Kram på er!
    Vi måste se till att bestämma ny trådträffdag så vi har något att se fram mot!!!!

*trådkram!!!!*

Svar på tråden Tråddödare forts....