• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Isnogood
    Sedek skrev 2010-02-04 18:51:53 följande:
    Skräms du?Snökvinnan
    Heh..?

Det var med tanke på inlägget tidigare...

Snökvinna...bah... Faan vad snö...vet inte vart jag ska göra av allt längre...

men nu har jag i alla fall fått hem kläderna jag köpt
    Så nu är jag en aningen gladare, särskilt efter att ALLT passade o satt perfekt {#lang_emotions_cool}

Tycker alltid det är lika skrämmande jobbigt att beställa kläder, får ångestkänslor varje gång jag ska välja storlek...  {#lang_emotions_ghost} men nu blev allt som sagt RÄTT

Jeansen...26" sitter perfekt
    Helt ok...tror jag...joo, det är det nog.

Åh, köpte några linnen/ toppar...påminner lite om korsetter i utformningen... JÄTTEFINA om man frågar mig {#lang_emotions_innocent},  strl 32/34....o dom passade också perfekt...

Mysko... {#lang_emotions_undecided} tror dom gjort om storlekarna....

SÅ NU VILL JAG HA SOMMAR SÅ JAG KAN HA MINA FINA LINNEN / TOPPAR PÅ MIG

-Jo, jag veeeet att jag kan ha dom nu med...men jag vill ju inte slita på dem under alla lager av tjocktröjor... vill ju att dom ska synas...typ
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Isnogood

Jaha...nämen det var juh kul o prata med dig med....

• Sedek
    Isnogood skrev 2010-02-04 19:18:15 följande:
    Heh..? Det var med tanke på inlägget tidigare... Snökvinna...bah... Faan vad snö...vet inte vart jag ska göra av allt längre... men nu har jag i alla fall fått hem kläderna jag köpt Så nu är jag en aningen gladare, särskilt efter att ALLT passade o satt perfekt Tycker alltid det är lika skrämmande jobbigt att beställa kläder, får ångestkänslor varje gång jag ska välja storlek...   men nu blev allt som sagt RÄTT Jeansen...26" sitter perfekt Helt ok...tror jag...joo, det är det nog. Åh, köpte några linnen/ toppar...påminner lite om korsetter i utformningen... JÄTTEFINA om man frågar mig ,  strl 32/34....o dom passade också perfekt... Mysko...  tror dom gjort om storlekarna.... SÅ NU VILL JAG HA SOMMAR SÅ JAG KAN HA MINA FINA LINNEN / TOPPAR PÅ MIG -Jo, jag veeeet att jag kan ha dom nu med...men jag vill ju inte slita på dem under alla lager av tjocktröjor... vill ju att dom ska synas...typ
    Fiiiiint!

Toppar och linnen får mig att tänka på en svunnen tid långt bortom all snö och kyla
    Det är nog över snart, det där med snön.

Jag har roat mig med att skriva ett inlägg i en tråd om grannar. Jag spädde på allt jag kunde för att få se lite reaktioner, hehe, det fick jag!
    Men det är inte deras fel, de känner inte mig och vet inte mina baktankar.
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-02-04 19:49:09 följande:
    Jaha...nämen det var juh kul o prata med dig med....
    Ja det var roligt. Tack för praten...

Gick du nu?

Jag är ju här, skulle bara slänga kidsen i säng och skapa än mer bistra miner i grann-tråden.

www.familjeliv.se/Forum-5-74/m50501118.html

Moahahahaha
  • Sedek

Nu är min data klocka, i skrivande stund 20:08. Det är nått speciellt med den tiden. Inget annat klockslag kan det.

Nån som kan gissa?

Nu går jag och pluggar lite, återkommer lite senare

• Isnogood
    Sedek skrev 2010-02-04 20:00:41 följande:
    Ja det var roligt. Tack för praten...Gick du nu?Jag är ju här, skulle bara slänga kidsen i säng och skapa än mer bistra miner i grann-tråden.www.familjeliv.se/Forum-5-74/m50501118.htmlMoahahahaha
    Njae..men sysslorna IRL åberopar min uppmärksamhet en hel del....

Ha ha...du e ju helt underbar ju..!
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-04 18:39:03 följande:
    Men jag börjar verkligen tappa tålamodet. Försöker skriva till guiderna i deras tråd men det står "fäst" under min nicknamn. Va fan betyder det?Och mina inlägg i den andra trådet kommer inte upp. Suck Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Vad konstigt{#lang_emotions_undecided} 
  • I Blackrose I

Familjeliv tycker inte om mig ikväll {#lang_emotions_yell}

Jag kan skriva i alla andra diskussioner förutom språkdiskussionen. Börjar få huvudvärk snart. Jag har skrivit en lång skitbra svar men jag får inte iväg det. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Isnogood
    Sedek skrev 2010-02-04 20:09:18 följande:
    Nu är min data klocka, i skrivande stund 20:08. Det är nått speciellt med den tiden. Inget annat klockslag kan det.Nån som kan gissa?Nu går jag och pluggar lite, återkommer lite senare
    Åtta minuter över åtta....ok...

Ja, om det känns speciellt för dig  så är det ju bra att du fick uppleva den tiden i dag

Även om du o alla andra  (som lever...) upplever detta klockslag (8 min över 8...) 2 gånger på dag, varje dag....  {#lang_emotions_undecided}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-04 20:33:09 följande:
    Vad konstigt 
    Eller hur? Det verkar vara bugg eller nåt. Skit konstig. Jag får iväg inlägg om jag skriver mindre än 2 meningar men skriver jag mer än 2-3 meningar så blir det error. Konstig va?
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
Svar på tråden Tråddödare forts....