• Svar på tråden Vi vuxna med ADHD/Asperger del 3
  • Anonym (outredd)
    Petrah skrev 2010-01-01 13:59:49 följande:
    när jag bodde i Malmö så blev det ett par dörrbyten, vi bodde 2 st med ADHD och en med ADD
    Hehe många som kunde krocka då
  • Licens To Kiss

Jag är långt ifrån en kontrollmänniska.

Älskar mina barn! Dotter född 2001 och son i vecka 35+6 (BF 29/1-2010)
  • mammaflickan
    Petrah skrev 2010-01-01 13:57:13 följande:
    jag dt gör du, våg-tvilling och vattuman Lufttecknerna.
    Jag är tvilling, min son är våg o min dotter är vattuman. Va hemskt, stackars min man han är skorpion, han hör ju inte hop med oss då. Detta kan jag aldrig berätta för honom då blir han ju helt knäckt.
  • Petrah
    mammaflickan skrev 2010-01-01 14:03:09 följande:
    Jag är tvilling, min son är våg o min dotter är vattuman. Va hemskt, stackars min man han är skorpion, han hör ju inte hop med oss då. Detta kan jag aldrig berätta för honom då blir han ju helt knäckt.
    Oj oj hur går dt ihop? jag är oxå skorpion.
    Wild, Raw and Beautiful
  • Licens To Kiss
    Shit!! Skorpioner och (våg, tvilling, vattuman) funkar inte alls.
    Älskar mina barn! Dotter född 2001 och son i vecka 35+6 (BF 29/1-2010)
  • Petrah

Hmmmm...... jag trodde att dt fanns fler kontrollmänniskor inom ADHD, dt kanske inte är typsiskt då?!! då är jag nog bara skorpion för DOM om nån är ju kontrollmännsikor, dt kanske du känner till mammaflickan?

Wild, Raw and Beautiful
  • Doldis
    mammaflickan skrev 2010-01-01 13:56:30 följande:
    puss o kram Petra. Du är så fin. Jo jag hoppas det med, nu är det i nacken igen, det flyttar runt o jag måste hela tiden luta åt höger för annars låser ryggen sig. Har virat in mig i filtar o ser ut typ som yassir arafat nu, haha.
    Men stackars vad jobbigt! Hmm inte skönt med en kropp som låser sig - TRO MIG JAG VET!!! Ta hand om dig! Många kramar!
    Läs Mammas blogg på www.famjonsson.se
  • Anonym (outredd)
    Petrah skrev 2010-01-01 13:58:51 följande:
    Tack, du med läser om kontrollbehov nu, dt låter ju som ADHD dt med. man får ångest, oro, koncentrasiontsvårigheter och rubbet.
    Mjo jag tror att det är därför jag har det lite jobbigt med min extremt planeringslöse bohemiske tidsoptimist till sambo.
    "jamen det är väl inte så farligt"
    Är hans standard för det mesta när jag nojjar omkring.
    Vilket bara får mig än mer överspännd *s*
  • Doldis
    Ha ha jag har hela mitt känsloliv i skorpionen, det har varit jävligt jobbigt. Går inte ihop med lufttecken alls egentligen. Min man är skytt, eldtecken. Så det blir lite drama här ibland, eld och vatten är ju lite motsatser. Min dotter är eld hon med, vädur. Jag passar allra bäst ihop med skorpioner (är kräfta). Och skyttar, för dom vet man var man har, dom säger alltid vad dom tycker.
    Läs Mammas blogg på www.famjonsson.se
  • Anonym (outredd)
    Licens To Kiss skrev 2010-01-01 14:05:25 följande:
    Shit!! Skorpioner och (våg, tvilling, vattuman) funkar inte alls.
    Här är vi oxe (jag) lejon (sambon) sonen är född 5 juni kommer inte på vad det blir nu *dement* och dottern är vattuman...
Svar på tråden Vi vuxna med ADHD/Asperger del 3