• Anonym (hoppfull :))

Testlagrets gravtest visar två streck

Jag tog nyss för första gången ett gravtest med testlagrets teststicka, stickan visade 2 streck det är både jag och sambon överens om men det ena var väldigt svagt. Jag undrar vad ni andra har för erfarenhet av testlagrets stickor och om ni har varit gravida trots ett väldigt svagt streck? Kontrollstrecket var klart och tydligt. Har det visat sig att ni inte var gravida trots två strek?

• Svar på tråden Testlagrets gravtest visar två streck
  • Leija

Jag var gravid, fick ett VÄLDIGT svagt plus. mitt råd är att nu när du fått plus köper du ett dyrare test så slipper du fundera.
    Så gjorde jag!

• Anonym

Jag har tyvärr väldigt dålig erfarenhet av de testerna, och vet fler som fått falskt positivt (men också några som varit gravida förstås). Mitt tips är också att köpa ett anant test, typ CB eller Preg eller Apotekets egna.

Jo jag tänkte det, ska iväg på apoteket när de öppnar. Låter bra att det finns någon som var gravid trots svagt test :) då kan man ha kvar hoppet en stund till :)

• pernillal

jag var också gravid när testet visade ett sååååå svagt plus, det blev starkare och starkare för varje dag (hade köpt typ 20 st så jag testade massor!!) sen köpte jag ett digitalt och då kom det fram gravid direkt=)

Det låter bra :)

Finns det fler som har erfarenhet av testlagrets stickor?

• viseversa

Dom har aldrig visat fel för mig. Jag var gravid båda gångerna jag fick svaaagt pos med testlagrets test! Vänta några dagar och testa igen.

• viseversa

kan även säga att preg har fått väldigt dåligt rykte nu då många fått pos resultat utan att vara gravida. Så köp inte preg.

Bra att veta tack för tipset :)

• Juni 06

Dom testerna har inte vissat fel på mig. Tog ett sånt 5 dagar innan min mens och det vissade ett jätte svagt streck. Senb lev det starkare och starkare och nu är jag i vecka 20.

Svar på tråden Testlagrets gravtest visar två streck