Inlägg från: Anonym (hoppfull :)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hoppfull :))

Testlagrets gravtest visar två streck

Jag tog nyss för första gången ett gravtest med testlagrets teststicka, stickan visade 2 streck det är både jag och sambon överens om men det ena var väldigt svagt. Jag undrar vad ni andra har för erfarenhet av testlagrets stickor och om ni har varit gravida trots ett väldigt svagt streck? Kontrollstrecket var klart och tydligt. Har det visat sig att ni inte var gravida trots två strek?

• Svar på tråden Testlagrets gravtest visar två streck

Jo jag tänkte det, ska iväg på apoteket när de öppnar. Låter bra att det finns någon som var gravid trots svagt test :) då kan man ha kvar hoppet en stund till :)

Det låter bra :)

Finns det fler som har erfarenhet av testlagrets stickor?

Bra att veta tack för tipset :)

Tack för alla svar! Det låter ändå positivt :) Bra att veta att det inte är säkert att CB visar än på några dagar då.

ojoj, ja det är fortfarande två streck (det ena svagt) och jag fortsätter att hoppas :) men det låter oroväckande att ni fått streck utan att vara gravida. Fast jag hoppas att det är som du som fick två streck långt innan BIM för det skulle i så fall stämma på mig. Jag är lite osäker men det är nog ca: 8-9 dagar till BIM, det är därför det låter så otroligt. Men det är väl bara att fortsätta vänta och testa :)

Kyltsi skrev 2009-12-23 15:25:32 följande:
    Anonym (hoppfull :)) skrev 2009-12-23 00:03:08 följande:
    Jag vet betydligt fler som fått falska plus på CB än med testlagretstester(känner ingen som fått fel på testlagrets). Är strecken rosa? Har du fått svagt rosa streck på flera stycken av dem, tror jag att du kan lita på dem faktist. Även om det är väldigt tidigt än (troligtvis för tidigt för att se på CB digital)
    Det har varit svaga rosa streck på alla 5 tester, imorgon tänkte jag prova med CB men som sagt är det nog alldeles för tidigt.

Tog ett CB-test imorse och det var ett klart och tydligt plus :) :) :) Väldigt fin julklapp :) God jul till er alla!

Svar på tråden Testlagrets gravtest visar två streck