• joline ellen oliwia

Tråd för oss unga mammor och unga gravida!

Detta är en tråd för oss unga mammor och unga gravida (to.m. 23 år)

Här kan vi dela med oss av förlossnings berättelser, graviditeten, erfarenheter, ung mamma bloggar, tips på namn mm.

Själv heter jag Joline, 19 år, haft 3 missfall och har en ängla son som somnade in 090129.. Nu är jag gravid igen med bf 100223!
    Bor i en 1:a i vasstan i stockholm på 40 kvm men letar nytt(ska på visning nu ^^)

• Svar på tråden Tråd för oss unga mammor och unga gravida!
  • Sunkiissed
    dark baby angel skrev 2010-02-08 21:51:37 följande:
    oki:) dom va jätte söta. kolla på din blogg. var va det du bodde då?
    Uddevalla :)

Någon mer i närheten?

Brukar ha mammaträff hemma hos mig, lättare för mig att vänner tar sig till mig!
    Har 4 bekanta som är mammor och de har alltid varit någon här, oftast två dagar i veckan (killen jobbar 3 dagar i veckan) så jag är ändå inte ensam, underbara människor :)
  • dark baby angel

oki bor i hälsingland vi.

i morgon är jag i v31 vill att tiden ska gå snabbare nu så man får se vem som bott i min magen hihi. och inte behöva känna sig så klumpig hihi

• Tösabiten88

sandra: oj vilken resa ni har gjort och vad skönt att ni fick behålla båda två :)
    fina namn på barnen.

vi bor i blekinge

060914 & 080114 & 090422
  • sweetmc

Jag hoppar in om det är ok?
    Hej, är 21 och vågar inte riktigt hoppas, men tror jag fick ett plus på stickan imorse, det blir då första gången, så jag är lite smått nervös.. :)

• thomasmamma
    sweetmc skrev 2010-02-09 10:19:50 följande:
    Jag hoppar in om det är ok? Hej, är 21 och vågar inte riktigt hoppas, men tror jag fick ett plus på stickan imorse, det blir då första gången, så jag är lite smått nervös.. :)
    GRATTIS :D
  • sweetmc
    thomasmamma skrev 2010-02-09 10:53:46 följande:
    GRATTIS :D
    Tack! :) Gör ett clear-blue test med stav istället för sticka på fredag med killen, så det är efter det som vi då fastställer en graviditet och vågar hoppas på "riktigt" {#lang_emotions_laughing}
  • thomasmamma
    sweetmc skrev 2010-02-09 11:00:32 följande:
    Tack! :) Gör ett clear-blue test med stav istället för sticka på fredag med killen, så det är efter det som vi då fastställer en graviditet och vågar hoppas på "riktigt"
    Va roligt. :)  vill inte skrämma dig men fick ett jätte svagt streck på stickan förra veckan. trodde jag var gravid. tyvärr var det ett missfall.. :( var inget vi planerade att bli gravid men man blir ju ändå besviken.
    Hoppas det går bättre för dig. Förmodligen :)
  • Twinkiie

Hejsan! Hoppar in om det är ok  :) Är 21 år och har en dotter på ca 19 månader :)

• sweetmc

Har gjort ett clear-blue test, det var ett starkt plus! Vad gör man nu?

Svar på tråden Tråd för oss unga mammor och unga gravida!