Kraniosynostos #9
Vi var på 1 natt på "Aston villa" för vi kom till Gbg dagen innan inskrivningen och sedan sov jag på avdelningen och min sambo på Johannesvillan i 6 nätter.
Vi var på 1 natt på "Aston villa" för vi kom till Gbg dagen innan inskrivningen och sedan sov jag på avdelningen och min sambo på Johannesvillan i 6 nätter.
Amia01: Skönt att ni är friska så det blir av ![]()
Clavi: Hur gick det med huvudomfånget? Castors huvud är 45cm... alltså som en normal 9mån fast han bara är 5mån. De har ju överkompenserat när de opererade. Jag beställde en mössa för 4-9mån och den var för liten :-P Hoppas det växer normalt också...
Huvudet växer väll som mest första året eller så... Castors kommer säkert att vara nästa lika stort som Alvins när han är 6mån (5mån nu). Jag hoppas det avstannar och växer normalt sen... eller kommer det vara stort för alltid? Jag tror inte det...
Castors ärr har blivit lite bredare på ena sidan
Det känns som det dras ut där de har en kant som står ut lite i skallbenet...
Nu har jag lagt upp en bild på ärret från idag... det kanske är lite svårt att se men kolla in skuggan framför ärret mot pannan så ser man att det buktar ut lite där. Dessutom så är ärret brett på den sidan. Såg Erics ärr lika ut? Kommer du ihåg?