Kraniosynostos #9
Shanti81:
Shanti81:
Lina W: Menar du att du fortfarande vill ha dem utvändigt även då överläkaren säger att de experimenterar ("inte utan problem" - vad det nu betyder) med den metoden och bara gjort det 2ggr? Det måste ju vara känsligare för barnet att ha dem utvändigt uner ca.4mån också? Och ärren blir väll densamma?
Jag mailade svt och frågade om avsnittet med Lauritzen på "Fråga Doktorn" men har inte fått svar än... skulle vara intressant att se Förlossningskliniken också.
Artiklarna finns på :
mrsjo: Hoppas att du får ett svar du känner dig trygg med. Vi här på tråden är nog överrens om att vi litar på kirurgerna på SU och deras bedömning då de flesta är väldigt nöjda med både bemötande och operationen. Så ta ett djupt andetag och tänk inte på alla narkoser, jag förstår att det måste vara fruktansvärt jobbigt för er med allt som hänt... men det måste ju göras i vilket fall som helst. ![]()
Marie1978:
Shanti81: Du har rätt... finns det mer brådskade fall så flyttar de andra. Jag flyttar mig gärna för att någon annan ska hinna få en fjäderop. istället för den andra större operationen ![]()