• Marleen

varför gör han så?

jag hade blivit fruktansvärt sårad, ledsen och förbannad på samma gång. och sen hade jag inte valt att sova i separerade sovrum trotts att jagska jobba, har två barn o trean påväg, de vaknar på natten än, de är 3 år och två år gammla ca... och barn vaknar då o då men kroppen vänjer sig o man blir inte helt slut....

ni kanske helt enkelt bara ska försöka hitta tillbaka till varandra genom att börja sova tillsammans igen så kanske lusten hos din sambo kommer tillbaka....
    min hade nog också sinat av en puss o go natt o sen hej då typ...

• Marleen

Anonym (fattar inte!) skrev 2009-12-21 17:47:17 följande:

jag frågar varje kväll om vi ska sova ihop men han säger att han behöver all sömn han kan få( precis som att inte jag behöver de?!)vi sover kanske ihop 2 nätter och då har vårt barn sovit hela nätterna men ändå ska han sova i annat rum!!!!jag har inte valt att vi ska sova i separata rum utan det har han gjort mot min vilja.
    tycker att de låter som om han inte är ett dugg intreserad av att vara med dej om jag ska vara ärlig... livet blev kanske inte som han ville med ett litet barn...

låter som en riktig skit-stövel om du frågar mig! uch, jag hade inte stått ut med den egoismen!!!

ta upp de med honom och ge honom ett ultimatum, du ska ju också få sova o känna kärlek utan att behöva tvinga de på honom...
  • Marleen

Anonym (fattar inte!) skrev 2009-12-21 17:52:19 följande:

ja skitstövel kan man lugnt säga....känns som jag håller på att förlora känslorna för honom men tyvärr fattar han inte de när jag säger det till honom utan får bara till svar att det är upp till mig och jag kan sticka när jag vill!roligt att höra!
    ja men pm han säger så att du ska sticka när du vill, att han inte vill ha sex men uppenbarligen har lusten, bara han ska få sova mm mm, uch lämna honom så kanske ni kan leva separerade ett tag så aksnke han kommer på bättre tankar. om inte, så finns de mycket bättre killar som inte alls störs av att man har barn sedan innan. jag lämnade min Xman för en tid sedan, träffade en annan o vi lever osm en hel familje med mina två barn och så vi o trean påväg, han tar mina barn som om de vore hans egna o han tycker om att vara en del i deras liv.

så alla e inte skit stövlar men min man va också en skit, och ingen e lyckligare än jag att jag har skillt mig o gått vidare fats de va jobbigt i början!
Svar på tråden varför gör han så?