• Lingonflickan

Traderas roliga hobbytråd nr 15

Traderas roliga beroende hobbytråd nr 15
    välkomna hit till tråden för oss som har fastnat i traderaträsket

Dessa regler gäller

*du får inte länka till dina pågående/avslutade auktioner
    *du får länka till andras auktioner,skriv då att det inte är er auktion
    *du får inte söka efter saker här,ex jag vill köpa en lampa osv

Om man behöver leta reda på ett försvunnet brev/paket kan man ringa posten:
    Obeställbara paket: 08-6785500

OBS!posten nya porto from 1/1-09 är följande

20 g 6 kr= 1 st
    100 g 12 kr=2 st
    250 g 24 kr=4 st
    500 g 36 kr=6 st
    1000 g 48 kr=8 st
    2000 g 72 kr=12 st

brev som är mer än 3 cm tjocka eller bredare än 25 cm går som skrymmande brev och kostar 12 kr extra

Här kan man spåra paket som har kollinr.där ser man lätt vart paketet befinner sig

e-tjanster.pts.se/Asb/

ska du köpa begagnad vagn?kolla då här först så att du inte blir lurad på årsmodellen!

sidan kan krångla om många är inne samtidigt

www.geocities.com/barnvagnssnack/

Länken till traderatråden på facebook

www.facebook.com/group.php

flochtraderabloggen.blogg.se/2009/april/nickl...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-05 08:50
    Nu får man vad jag förstått länka till sina egna auktioner, så varsågoda!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-17 19:34
    Och liten nicklista finns här:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b120819.html

• Svar på tråden Traderas roliga hobbytråd nr 15
  • x karin76
    amomentlikethis skrev 2010-01-12 18:43:26 följande:
    Den här fick jag hem igår och den är ju som ny! sitter perfekt på lillan!www.tradera.com/Kikkid-velourdress-auktion_10...Dessa fick jag hem till sonen idag och dom är i nyskick dom också och sitter som gjutet.www.tradera.com/Pop-jeans-st-98-auktion_10483...Å denna vann jag igår och ska betala nu ikväll så hoppas jag att den är fin, blir perfekt när våren närmar sig www.tradera.com/MOLO-lurvfleece-med-luva-i-my...
    Wow vilka fina fynd!
  • Smultronhjärta
    x karin76 skrev 2010-01-12 18:53:35 följande:
    Sådär... Har fått tummen ur och fixat lite med 28 auktioner i Prolister idag. Fast jag fegar och delar upp dem i 3 st listor, så kanske oddsen blir lite bättre för att det inte ska strula. Har bara negativa erfarenheter av Prolistern nu på sistone, så fort man har mer än 2 bilder på en auktion så verkar som om den hänger sig och bara tuggar å tuggar å tuggar... Håller tummarna för att det ska gå bra! Och håller även tummarna för att resten av "traderahögen" ska hinnas med under veckan också.
    Jag har också Traderafixat idag- har närmare 100 plagg som är färdigfotade nu
    Ska sätta mig med prolistern och ett glas rött(mutan )ikväll och få det gjort..
    Håller tummarna!
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • amomentlikethis
    MejaKiZnic skrev 2010-01-12 18:46:55 följande:
    Grattis till alal fina fynd Håller på med en lita på alla alias på Budera plus lägga upp lite auktioner
    x karin76 skrev 2010-01-12 18:55:04 följande:
    Wow vilka fina fynd!
    Tack så mycket båda 2

Karin, får man fråga vad du har för alias? inboxa gärna om du inte vill säga i tråden.
    www.sweetandsexy.blogg.se/ Mamma åt Tim 061208 & Isabelle 081010
  • melizza
    Smultronhjärta skrev 2010-01-12 18:57:50 följande:
    Jag har också Traderafixat idag- har närmare 100 plagg som är färdigfotade nu Ska sätta mig med prolistern och ett glas rött(mutan )ikväll och få det gjort..Håller tummarna!
    jag skulle också fota idag men pecis när jag tagit första kortet så dog batteriet....typiskt!! {#lang_emotions_yell}
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • Smultronhjärta

Trumpette strumpor-vad tror man om nya sådana på T{#lang_emotions_dreamer}
    Vågar man 1 kr som utrop?

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • HäxanSurtant3

YES! Det finns folk som köper allt! Fått bud på två HAT-BÖCKER frå min studietid på läkarlinjen i Danmark. En helt obegriplig statistikbok jag aldrig någonsin tänker öppna igen och så en fysiologibok som är lika obegriplig. Det mest obegripliga är jag en gång klarat de tentorna.. Men nu är det ngn stackare som ska läsa dem-är så glad bli av med dem!! Så-då ska jag nog förska sälja av lite fler meningslösa böcker från den tiden...kanske på andrahandsbokandeln..hmm...

debattörer utan vettiga budskap undanbedes...
  • j o n n a h
    Smultronhjärta skrev 2010-01-12 19:24:06 följande:
    Trumpette strumpor-vad tror man om nya sådana på T Vågar man 1 kr som utrop?
    åh de är ju jättesöta! det går nog bra med 1:-.. {#lang_emotions_smile}
    ♥ V & E ♥
  • AochJsMamma
    HäxanSurtant3 skrev 2010-01-12 19:24:14 följande:
    YES! Det finns folk som köper allt! Fått bud på två HAT-BÖCKER frå min studietid på läkarlinjen i Danmark. En helt obegriplig statistikbok jag aldrig någonsin tänker öppna igen och så en fysiologibok som är lika obegriplig. Det mest obegripliga är jag en gång klarat de tentorna.. Men nu är det ngn stackare som ska läsa dem-är så glad bli av med dem!! Så-då ska jag nog förska sälja av lite fler meningslösa böcker från den tiden...kanske på andrahandsbokandeln..hmm...
    Kanske skulle lägga ut lite av min kurslitt från juristlinjen då.. var det senaste upplagan på dina?
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
Svar på tråden Traderas roliga hobbytråd nr 15