• Anonym (king)

Bröst knull

Gillar ni det?
    ger det er tjejer nåt?
    Vad har ni för erfarenheter?

• Svar på tråden Bröst knull
  • Anonym (nje)

Nje.. ger mig inget särskilt ( står ut för killens skull ibland). Men aldrig att han får "komma" så, då tar jag den mcyekt heller i munnen!

• Anonym

sär skrivning

/Språk polis...

• Anonym (gotland tjej)

Vi gör det ofta gör ju inget fysiskt för mig men han blir så underbart härligt kåt av det och han kommer ofta på mitt bröst. Ett par gånger i månaden blir det nog

• Anonym

vi gör det då och då, som ett sexigt inslag, inte som huvudattraktion. Vi gillar det båda. Jag för att det är skönt och upphetsande. Hon säger att det är upphetsande att se

• Anonym

Öh nej, som tjej ger det mig inget, så inget sånt för min skull iaf.

• Anonym
    Anonym skrev 2009-12-22 15:44:49 följande:
    Öh nej, som tjej ger det mig inget, så inget sånt för min skull iaf.
    Lite ego där kanske? Gör du aldrig något som är skönt för din partner? Hur är det med att suga då? är det skönt? Ger det dig något?
  • redneck girl
    Anonym skrev 2009-12-22 13:21:53 följande:
    Tycker killen om det så ger det mig något. Att se hela hans kåta stånd glida mellan mina bröst när han är otroligt upphetsad gör mig alldeles till mig och jag bara läääängtar efter att känna den härliga i mig. Så ja, svaret är ja, det ger mig något.
    får hålla med denna talare;)
  • Anonym

Nej, det skulle inte ge mig nåt. Antingen skulle jag bli irriterad eller uttråkad. Förmodligen skulle det vara rätt oskönt t.o.m.

• redneck girl

tycker att man ska både ge och ta.

Svar på tråden Bröst knull