Bröst knull
Gillar ni det?
ger det er tjejer nåt?
Vad har ni för erfarenheter?
Gillar ni det?
ger det er tjejer nåt?
Vad har ni för erfarenheter?
Kan inte föreställa mig hur stora dom är, typ huge ;)
Det är mycket att komma på ;) :)
jag har aldrig förstått mig på varför killar gillar d hehe... e d skönt för er? d kan ju inte vara så trångt ´hur mkt man än klämmer ju:o
jag säger iaf inte om han vill göra d även om d inte ger mig nåt.. eller jo ibland när han börjar med att smeka vårtorna med snoppen ^^
Får ut och får ut, när jag och mitt ex hade sex så var jag ofta så kåt så jag visste inte var jag skulle ta vägen, och självklart ville jag ju vissa gånger att han skulle knulla mina bröst, jag får ju se hela härligheten samt se honom så kåt att han nästan sprängs, så visst får iallafall jag ut nåt av det.
Saknar det faktiskt.
Jag gillar det pga att jag kan både se min killes ansikte när han blir mer o mer kåt och sen se hur hans snopp växer och växer. Det gör MIG riktigt kåt, jag gör inte det för att det är skönt för mig utan för att se när han njuter, jag älskar o se när han njuter. Sen tar jag satsen antingen i munnen eller på brösten, eller så älskar vi efter det och jag tar det i musen
Ärligt talat så har vi aldrig provat det. Har frågat honom om det är något som han skulle vilja göra, men han vill inte, så det har helt enkelt inte blivit av, då jag inte ser någon större njutning i det.
Gillar det, men har svårt att tro att tjejer får ut särskilt mkt, heder åt er som ställer upp för killen och låter honom njuta mellan era bröst en stund :)
Det är inte han som ber om det, det är jag
Bröstknull är alltid rätt - sen är det ju så praktiskt gjort att munnen är nära när det är dags för avslut - härligt!
Jag har haft det ett par ggr och ärligt så ger detta mig inte ett skit.
Ähh bättre att stoppa k*ken nån annanstans
Jag är tjej. Har stora bröst och NEJ det ger mig inte ett skit!
Men killar, känns det nåt för er? känns sm att det inte spelar nån roll hur hårt man trycker ihop brösten så är det ändå inte "tight" för er...eller hur är det?
Jag älskar mina stora bröst och det gör min kille också. Jag blir ju superkåt av att se hur upphetsad han blir över att köra kuken emellan dem så det ger ju mig också njutning.
Njae, man kan göra roligare saker.