• flingansnö

Järfällatråden 8

Ok, här kommer en ny tråd! Hoppas jag är först nu

gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m47452052.html

Här är vi som skriver för jämnan (säg till om även du vill bli tillagd i listan!):

Annelie E - Annelie (-75), Viksjö - Hampus 060116, Oliwer 080430
    BlueTopaz - Karin (f.-80), Västra Jakan - Leo 051004, Noa 090218
    Carrie75 - Eva (-75), Viksjö - David 051015, Robin 080313
    Disan - Anna (-83), Viksjö - Ronja 070620, Maya 090322
    Evani -
    Flurran - Jennie (-82), Jakobsberg, Luke 080505
    Frediza - Anki (-80), Jakobsberg - Linnèa 070319, Hampus 090107,
    Fruisen - ---(-82), Jakobsberg - Amanda 070114, bf 30/3 -09
    Lilla T - Therese (-76), Skälby - Idun 070309
    Maraja 80 - Maria (-80) Jakobsberg - Max 031204 och Freja 090201
    Marina - Marina (-79), Viksjö - André 010920, Liam 070810, Isadora 090307
    Matglad - Kajsa (-76), Skälby - dotter 010103, Wille 070217, Moa 081214
    Mirix - Mirjam (-84), Skälby - Mira 081116
    Misses - Caroline (-83), Jakobsberg - Emma 050725, William 010906
    Seaflower - Sanna(-83), Viksjö - Viggo 060324, Emil 080317, Anton 090603
    Snowflake (flingan) -Elin (79) Jakobsberg, Gustav 061222
    Stora syster - Karro (-80), Berghem - Alexandra 97, Loke 03, Nilo 08
    Tip - Anne (-74), Kallhäll - son 070627, dotter 081013.
    Utteröga - --- (-73), Barkarby - Uma 060316, Vincent 081209
    1975 - Judit (-75),Viksjö - Emma 060220
    Panzermensch - Caroline (-83), Kallhäll - Elvira 051231, Ida 071120, Olivia 090421Mamma till Leo 051004 och Noa 090218
    Evani- Eva (-74) Viksjö, Linnéa 090127
    Gluffsen - Linnea(-86), Kallhäll -BF 5e maj
    Utteröga - Annika (-73), Barkarby - Uma 060316, Vincent 081209

• Svar på tråden Järfällatråden 8
  • Stora syster

Utteröga, håller tummarna för dig idag!

Mirjam, ska du  inte göra ett nytt försök till cellprov? Det  e ju det enda sättet att hitta farliga cellförändringar på ett stadie som kan behandlas lixom!

Annars mIrix, lycka till med tentan! Inte avis!

Marina, du vet ju iaf att du tränat när du har träningsvärk!

• Marina

syster ja det är sant och 17.30 kör jag nästa skivstångspass, nu j*vlar ska jag bli mitt gamla jag...

Mamma till André, Liam och Isadora
  • flingansnö

Marina: Gud vad duktig du är!!! Kämpa på!!!! Och njut av träningsvärken! Det är ju skön smärta.... (ja eller vad man ska säga...)

Karro: Lycka till på medarbetarsamtal. Jag klarar att köra bil, men bilfan är ju fortfarande på verkstan!!! Jag hatar den dr verkstan, vi använder aldrig den annars, för de blåste oss på pengar förut, men nu hade vi liksom inget val... *suck* Buss och tåg är mycket jobbigare än bil, så jag hoppas vi har bil nästa vecka när jag ska jobba...

Mirjam: Lycka till på tentan!! Du klarar det!!

Utteröga: Lycka till idag! Vad bra att det upptäcktes! Kram på dig!

Idag ska anmäla sjukskrivningen till försäkringskassan, så får vi se vad de säger.... hoppas att det går bra.  Jag ska ju till sjukgymnasten i dag också, det ser jag fram emot. Sedan blir det städning, det ser för hemskt ut här hemma, och man vil ju gärna att det ska vara fint till helgen.

• Disan

LillaT: GRATTIS!! Vad skoj att höra

Flingan: Hurra hurra för att allt såg bra ut!!

Life sucks and then you die
  • Disan

Jaha, GRATTIS Tip då också! Misstänkte det, men måste ha missat när hon outade sig eller nåt. Haha, bättre sent än aldrig.

• Disan

Marina: Skönt med träning! Skulle också behöva lite... Känner mig pluffsig som vanligt, men just nu orkar jag inte bry mig

syster: Krya på dig! Vi måste ses ngn dag.

mirix: Varför kunde de inte ha glidmedel? *nyfiken* Är du allergisk eller så?

flingan: Skönt att du blev ss. Mindre skoj att bilen ff är trasig. Dumma verkstad!

utteröga: Men usch och fy! Hoppas verkligen att det stannar vid det stadiet det är i. Stor kram och lycka till vid op!

Själv har jag så mkt att stå i att jag inte hinner med ngt alls. Snart kommer jag nog falla omkull av sömnbrist eller nåt. Idag vaknade jag strax efter fem och kunde inte somna om. Hurra, sex timmars sömn i natt och fem timmar natten innan...

Men ja, har trevligt iaf, dejtar lite i smyg och ser mig om i världen

Nu har jag dock fått urininfektion! Hua! Måste se till att få penicillin NU så att jag slipper ha ont mer... *tycka synd om*

• Lilla

Disan: tack! Men stackare som fått urinvägsinfektion... Krya på!

• Mirix

urininfektin, ska vi misstänka att du haft sex?

De sa att de inte kunde använda glid för att det skulle ta död på det som de skulle titta på. Eller de o de det var ju bara EN tant.
    Fick tid på specialställe men jag gick aldrig..  ett annat liv  kanskske..

• BackinBlack

Hemma igen. Svider och gör ont. Blöder. Min livmodertapp är kort och skör sa doktorn, så det var inte så lätt tydligen. Hon har sytt i mig också och inte bara bränt där hon tog bort en bit. Får svar om ett gäng veckor i alla fall. Får inte bada eller ha samlag på fyra veckor.

Narkosen gick över fort, men jag hade frossa när jag vaknade och kissnödig som få. Blödde lite mer än brukligt så jag fick någon slags blodstillande vadd, men jag känner att jag blöder varje gång jag står och går. Suck. Sambon är hemma idag och imorgon och tar hand om barn och dagis och sånt.

Mirix: Men - ska du inte gå och kolla i alla fall?

Tip: Väntar du också smått? Grattis.

Disan: Krya på dig!

Svar på tråden Järfällatråden 8