• Fidelis ad urnam

Klarar du av att ge bort trisslotter?

Jag är en sådan person som inte klarar av att ge bort trisslotter
    TÄNK om det är vinst på just den lotten och jag gav bort den!
    Är det vinst på en trisslott som jag har köpt ska jag ha den vinsten

Hur är det för dig?

Forgive your enemies, but never, never forget their names
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Klarar du av att ge bort trisslotter?
  • Sambada

Det gör jag ofta, tycker att det är kul när det är vinst. Dom jag ger till är ju mina vänner och dem unnar jag ju!

• lövet2

Ja, inga problem. Fast jag skulle inte ge trisslotter till någon idiot, utan det är bara till familjemedlemmar och vänner.

• Marie Curie

Ja såklart, fast jag brukar inte göra det speciellt ofta eftersom jag tycker det är en tråkig present. Tror inte heller jag skulle ge det till någon jag inte kände så bra.
    Men jag har inga problem med att någon annan skulle vinna på en lott jag köpt, det skulle bara vara roligt.

• Tjohalia

Nej, skulle grämma mej så inni norden om det var en storvinst på den... Fast ibland frångår jag mina principer och ger bort en lott iaf, fast bara inom familjen där jag är rätt säker på att jag skulle få en del av "kakan".

• korfu08

Javisst, jag har inte tur när det gäller trisslotter, så chansen att jag nånsin vinner är lika med noll men kul om andra gör det.

• LilaRos

Jag kan ge bort en triss till en person som jag vet skulle dela vinsten med mig, tex min sambo.

• latina

Ja till familjen och släkt

• SunnyBunny

nej nej nej..det klarar jag faktiskt inte HA! Väntar ju själv på storvinsten;)

• Eisa

ja jag tänker att de ändå inte kommer vinna nåt

Svar på tråden Klarar du av att ge bort trisslotter?