Inlägg från: mammakalmar |Visa alla inlägg
  • mammakalmar

Tappa vikt med Nintendo Wii?

Har kört Ea sports active more workout i nästan en timme och man blir så skönt svettig och man mår så bra efteråt.

• mammakalmar

Jag pluggar till biblioterarie på deltid på distans läser sedan andra kurser inom samma område upp till heltid.
    Så jag pluggar hemifrån, har en hemtenta som ska vara inne senast nästa fredag. Har läst böckerna till hemtentan och ska bara skriva ihop ett problem med lösning, har inte ens börjat men jag ska börja imorgon hade jag tänkt, blir kanske svårt eftersom min yngste son kommer hem från Gothia cup innebandy ikväll och jag har inte sett honom sedan i lördags. Men ska åtminstone försöka sätta mig en liten stund med plugg i morgon.
    Jag brukar när det inte är så kallt gå en lång promenad varje dag, nu blir det att jag använde wiiet istället men jag ska göra både ock sen hade jag tänkt.

• mammakalmar

Imperialiss: Om du ska använda brända skivor i wiiet så måste det vara chippat annars fungerar det inte.

• mammakalmar

En del övningar är nya, men så får man inte med gummibandet och legstrapen när man köper Ea sports active more workouts den får man bara med när man köper Ea sports active, annars får man köpa dessa löst.

• mammakalmar

De gamla övningarna borde ju vara med. Ja du klarar dig om du köper det nya plus gummibandet och legstrapen.

• mammakalmar

Visst blir man sur när man inte går ner fast man rört på sig bra och skött maten, men tyvärr samarbetar inte alltid kroppen med vad man själv vill alltid.

Idag blir det vilodag från wiiet har annat jag ska göra och då hinner jag inte med men jag kommer ändå att röra på mig en del. Har tränat varje dag sedan förra onsdagen så det är nog dags att ta det lite lugnt.

• mammakalmar

Idag var det vilodag från wii så idag har jag kört en träningsdvd istället i 50 minuter rejält svettig och 30 minuter på min ministepper.

• mammakalmar

Jo men det kan man jag har gjort det men kommer inte ihåg hur jag gjorde får kolla det imorgon, sen kan jag tala om hur man gör.

• mammakalmar

Det är nog meningen att man ska göra det eftersom om man har en högre vikt angiven än den man egentligen har så räknar den fel i kaloriräkningen eftersom du gör av med fler kalori när du är tyngre.

• mammakalmar

Idag har det blivit en vilodag. Har tränat ganska mycket i veckan och förmodligen blir det inget tränat förrän på onsdag eftersom jag åker i väg i morgon och kommer hem ganska sent tisdag kväll. Och det finns ingen tid att gå någonstans att träna där heller eftersom vi har lektioner på måndagen till kvart över sex, sen vill man ju träffa klasskamraterna lite också.

Svar på tråden Tappa vikt med Nintendo Wii?