• Dixabilly

Tappa vikt med Nintendo Wii?

linelullan skrev 2010-01-03 18:59:50 följande:
    Jag är lite nyfiken hur ni andra gör när ni tränar med Wii fit plus.. Tränar ni en viss tid om dagen eller har ni ställt in att ni ska bränna ett visst antal kalorier? Kör ni på de färdiga programmen eller har ni gjort ett eget program? Vilken/Vilka övningar tycker ni är bäst?
    Jag har som gräns att träna 60 minuter minst varje dag, om det så är 5 minuter där och 30 minuter där, så är det en timme jag siktar på, men ibland blir det en halvtimme, och som idag, INGET, skönt! Tänkte ha en vilodag i veckan! :)
    pezz skrev 2010-01-03 18:19:24 följande:
    har inte läst igenom tråden men är det någon som lyckats ? sånt fall hur mycket har ni gått ner?
    Jag har tränat i 7 dagar och minskat 2 cm i midjan och gått ner 1,5kg. Min man har nästan gått ner 4 kg, helt otroligt.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Love Life ♥¸.?°´¯) ♥
  • Dixabilly
    Trocca skrev 2010-01-03 20:11:39 följande:
    nu har även jag gjort 34 minuter av lite blandade övningar. har inte riktigt fattat hur allt hänger ihop än men det löser nog sig....... ni som hållt på ett tag kommer man in snabbare i övningarna sedan eller ska "tränarn" alltid gå igenom? känns som väl långa pauser......................
    Nej om det är yoga och muskler du pratar om så gör den bara det en gång så man vet. Sen går den direkt in på övningen när du gör det nästa gång {#lang_emotions_laughing}
  • Dixabilly
    jessapessa: Wii fit plus har cykling och yoga!{#lang_emotions_laughing}

Hopp, skulle egentligen plugga nu på morgonen meeeen, "råka" slå på mitt wii och har kört 35 minuter SVETT!! Super sula hoop, advanced på joggning och advanced på boxningen, pust! Känns skönt att ha gjort det såhär på morgonen.
    Hade gått upp 0.3 idag, men ja, det va tacos och ostbågar värt hahaha{#lang_emotions_wink}
  • Dixabilly

Wihoo, nu har jag också beställt ett Sports Active :)
    Längtar!!

Hittade en bra trailer till spelet:

• Dixabilly
    Imperialiss: Jag beställde bara sports active, mest för att mjuk starta, vet ju inte om jag tycker om det. :) Får se som om jag köper more workout{#lang_emotions_laughing}
  • Dixabilly
    linelullan skrev 2010-01-04 18:24:32 följande:
    Åh, jag vill också ha!! funderar på att beställa det..
    Ah det verkar as bra! :)
    Vroooooom skrev 2010-01-04 18:43:52 följande:
    Jag hänger gärna på här om det är okej? Har haft Wii ett tag nu och försöker träna regelbundet. Har haft lite strul med benhinneinflammationer och därför har det blivit lite dåligt med träningen på sista tiden. Jag har båda EA active och så har jag båda Wii fit. Jag föredrar EA active eftersom att jag tycker det ger mer.
    Välkommen {#lang_emotions_laughing}
    Choko skrev 2010-01-04 19:12:48 följande:
    HEJ! Kul med en tråd där vi som tränar wii kan peppa varandra!!! Jag vill också vara med! Köpte mitt wii för en vecka sen och har tränat varje dag med fit plus. Har ett BMI på 31 och ska ner till 22. Mitt mål är 5 kg per månad.
    Åh vi har nästan samma mål! {#lang_emotions_smile}
    maggan75 skrev 2010-01-04 18:59:34 följande:
    Jag hänger oxå gärna på här om det är ok ...... har  wii fit, wii fit plus och  sports active
    Jätte kul!!! {#lang_emotions_laughing}
  • Dixabilly

Hello girls!
    Nu är min dagliga timme gjord, men känns sådär, eftersom min vän kom hit och vi åt kött, egen klyftpotatis, och kantarellsås gjord på GRÄDDE! Suck ><
    Men jaja, huvudsaken att jag inte satt still iallafall {#lang_emotions_laughing}

• Dixabilly
    Annaluskan skrev 2010-01-05 09:49:45 följande:
    Jag skulle gå ner 3 kg och hålla den vikten. Nu har jag 0.5 kvar. Det är ju ingen fantastiskt viktnedgång men det är jättekul i vart fall att dett "tvspel" kan ge så pass mycket. Ska bidra med min middag för igår åxå, 2/3 av en rejält fettig pizza med en liten burk beasås till. ÄNDÅ stod vågen på minus. Jag är grymt nöjd.
    Haha fan va nice!
  • Dixabilly
    Imperialiss - Haha, ja, fan känner mig nöjd att så många hakade på {#lang_emotions_laughing}

Jen nifer
    - Ah nice! Det är nog en bra blandning att ha båda två :)

October - Ne jag har bara brädan jag.
Svar på tråden Tappa vikt med Nintendo Wii?