• Dixabilly

Tappa vikt med Nintendo Wii?

LuPeRo skrev 2010-01-05 15:26:20 följande:
    Nu har ni övertalat mig, EA Sports Active ska inhandlas. Blir på torsdag. Men jag undrar om OnOff tar samma pris, 299:-, i butik som online? Någon som vet?
    Det brukar vara några kronor dyrare på själva affären!

Kimsan82: Glömde hälsa dig välkommen {#lang_emotions_wink} Men då är det ju perfekt att du hakar på vår tråd, man blir mer pepp när man läser alla andras inlägg {#lang_emotions_laughing}

Nu har jag för övrigt kört 47 minuter, slängde mig upp efter att jag suttit online med högskolan i flera timmar, WAH! Har en liten svett paus nu höhö. Körde mitt egna programm som varje dag med yoga och muskler i 14 minuter, sen super hula hoop, boxning på advance, sen joggning på long, sen cykling! Provade cykling igår och trodde inte det skulle var drygt, men AJ min röv!!! Joho den tog bra, så nu tränar jag mer cykling haha! {#lang_emotions_laughing}
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Love Life ♥¸.?°´¯) ♥
  • Dixabilly
    LuPeRo skrev 2010-01-05 16:00:10 följande:
    Äsch, jag såg ju fel Det är på Siba som det kostar 299:- just nu, på rea. På Onoff kostar det 332:- online och 349: i butik. Men oavsett tycker jag att det är billigt!
    Ja absolut! Jag beställde mitt från Siba, men håll lite koll för den fick för sig att höja frakten åt mig mitt köpet flera gånger, tillslut fick jag det med frakt på 59kr och inte 118kr{#lang_emotions_smile}
  • Dixabilly
    Annaluskan: Jo men fan, jag fick då ont i röven haha! {#lang_emotions_laughing}
  • Dixabilly

Valkyrie: Det tycker vi nog att du ska :)

• Dixabilly
    Valkyrie - Ja jag har gått ner nästan 2 kg sen förra helgen, och min man har tappat nästan 4 kg på en vecka!

Linelullan
    - Ah jag mölade nyss i mig lite glass, möms. Tröst åt ärligt talat. Vår ekonomi har gått åt helvete tack vare försäkringskassan (visst blir man itne förvånad) men känner också dåligt samvete nu, höhö.
  • Dixabilly
    Kimsan82 skrev 2010-01-05 21:51:26 följande:
    Tack så mycket Ja jag hoppas på det..min pojkvän har blivit så duktig, han cyklar,simmar och går på gym..och vad gör jag?? Äter chips med dippa E lite knepigare för mig att komma iväg eftersom jag har min son..(inte vår gemensamma) så det e perfa att kunna stå framför tvn Pluggar du oxå..jag har en tenta som ska va inne på fredag så vi får se om det blir träning innan dess!!
    Hahaha känner igen det där!

Jag har också en tenta som måste in innan fredag, blää... Men den har jag legat efter med så måste få in den så CSN kan rätta till lånen för våren.
    Vad läser du?
  • Dixabilly
    linelullan skrev 2010-01-05 21:59:23 följande:
    Usch vad jobbigt. Försäkringskassan är verkligen skit så nej, man blir aldrig förvånad när de strular..
    Nej fy fan.. Först lovade de min man sina föräldrarpenning dan innan jul- inga pengar. Fick dom igår, och han fick HELA 3000 kr fast vi har anmält sen november.. Jippie {#lang_emotions_frown}
  • Dixabilly
    cina82 skrev 2010-01-05 22:12:59 följande:
    Har bara läst sista sidan, men vilket spel har cyklingen?? Jag har active och wii fit.. och dom har ingen cykling, lät roligt men jag undrade hur det går till?
    Det är wii fit plus. Cyklingen ligger med på hela kategorin med nya spel!{#lang_emotions_laughing}
  • Dixabilly

Hej duktiga ni.
    Jag sitter och är relativt deppig. Jag sköter mig bättre än mig man och tränar mer, man har går ner massor och jag? Står stilla :( Känns inte direkt som nå vidare pepp :(
    Jaja.. {#lang_emotions_frown}

Ska försöka höja min träning ännu mer, 1,5 timme / dag..

Blä depp dag, ursh.... {#lang_emotions_frown}

• Dixabilly
    Kimsan82: Ah jag läser till höstadielärare i religion och geografi. Håller på med religionen nu.. Ah det är så bökigt med csn, men ska inte klaga, dom sköter allt skit bra annars, och inte lika slarviga som FK tack o lov..

MayaS: Ah känner lika, suck
Svar på tråden Tappa vikt med Nintendo Wii?