• Svar på tråden Anna Anka
  • Kan inte bli bättre än såhär

    Frågan är väl om hon egentligen är så korkad som hon vill framstå..?

  • WolfTatto

    Kan inte bli bättre än såhär skrev 2009-12-25 18:47:57 följande:


    Frågan är väl om hon egentligen är så korkad som hon vill framstå..?
    Hmmm man vet aldrig!
  • whiiiii

    Äsch.. är bara trött på allt som har med anna anka att göra.. så jag skiter i att bry mig helt enkelt {#lang_emotions_cool}

  • fjonkan

    Ganska tråkig inställning till Sverige och svenskar när det gäller vår smak på inredning och vår arbetsmoral. Gillar inte henne alls.

  • NoMatter

    Det jag har så svårt för när det gäller henne är att hon uttalar sig så jäkla tvärsäkert om allt. Hon sågade t.ex ALLA mörkhåriga tjejer och sa att dom är fula. (Lindsey Lohan såg ut som ett sprängt rövhål t.ex) Hon tycker tydligen att hon själv är SÅ snygg, vilket inte jag tycker. Men smaken är helt klart som baken. Men bara för att jag inte tycker att hon är snygg så tycker jag ju inte att alla blondiner är fula.

    Usch så rörigt det blev men jag är fan trött efter den här julen.

  • aleksa98

    hahaha fattar inte folk orkar lägga energi på att bli sura hahaha jag tycker att hon e ball, skrattar bara åt henne hahahahaha, finns inget annat att göra

  • fruis

    Jag skrattar bara på henne i TV. Hon spelar en parodi på sig själv och det tror jag att hon vet om mer än väl. Hon ser sin chans att tjäna lite mer pengar och det är väl helt rätt tycker jag. Anna Ankas jul har varit ett mer än underhållande program, riktigt välgjort förutom sista avsnittet.

Svar på tråden Anna Anka