• Miss Maya

Tandvärk ifrån helvetet! låt mig dö!

Och två kåvepenin gör nog varken från eller till liksom... Det ska man ju äta som en kur... Du kanske ska ringa och höra om det går att få en akuttid någonstans iaf?

• Miss Maya

Har du en inflammation i roten behöver inte ens kåvepeninet bita på det. Alltså kanske du stoppar i dig penicillin helt i onödan = inte bra.

Ring 112 som sagt och försök få tag i någon.

Anonym (aaaaaaaaj) skrev 2009-12-25 19:13:21 följande:

Miss Maya skrev 2009-12-25 19:08:22 följande: jo jag vet det med kåvepeninen boost startar med två och ska sen följa en kur har jag tänkt. håller på och försöker fina jour men det verkar kört
  • Miss Maya

Äh. Jag har också en kur Kåvepenin i skåpet hemma och inte är jag märklig för det! Kan väl finnas massor av anledningar till det!

Analoga skrev 2009-12-25 19:28:56 följande:
    Anonym (aaaaaaaaj) skrev 2009-12-25 19:13:21 följande: För det första - vad får dig att tro att Kåvepenin ska lindra din smärta?? För det andra - man ska inte äta antibiotika utan läkares rekommendation - du har väl hört talas om bakterier som utvecklar resistens vid onödigt användande? För det tredje - hur kommer det sig att du har Kåvepenin hemma i medicinskåpet?
  • Miss Maya
    Anonym (aaaaaaaaj) skrev 2009-12-31 13:10:35 följande:
     tjöööööt men nu så råkar jag ha det hemma big fucking problem eller? och vill du veta något annat riktigt lustigt? att exakt samma penicillin började de ge mig på sjukhuset också ohh jag verkar inte vara helt tappad bakom en vagn iaf. och inget av dina förslag för min mun genomfördes :-/ Har en käkledsinflamation och en infekterad tand också så nu har jag tagit tag i tandläkar rädslan och ska fixa detta. men vart inlagd i ett par dagar.  
    Är käkledsinflammationen något som kommit av infektionen i tanden?
  • Miss Maya
    Anonym (Ilias) skrev 2009-12-31 15:39:04 följande:
    När jag hade svullet tandkött, kunde inte äta knappt gapa eller svälja alls så fick jag Burana utskrivet från läkaren.. Den var GRYM, tog en tablett samma kväll, svullnaden gick ner (tandvärken likaså) och allt blev som vanligt efter några timmar.. Hua.. Nu vet jag inte vilken tandvärk du har men fråga läkaren efter Burana
    Bruana är samma sak som Ipren.
  • Miss Maya
    Anonym (Ilias) skrev 2009-12-31 15:39:04 följande:
    När jag hade svullet tandkött, kunde inte äta knappt gapa eller svälja alls så fick jag Burana utskrivet från läkaren.. Den var GRYM, tog en tablett samma kväll, svullnaden gick ner (tandvärken likaså) och allt blev som vanligt efter några timmar.. Hua.. Nu vet jag inte vilken tandvärk du har men fråga läkaren efter Burana
    Så kontentan är att det lika väl går att mosa i sig tillräckligt många Ipren.

Bruana är det som säljs i t.ex. Finland. Finns inget Ipren där. Bara ett annat namn. Jag visste inte ens att Burana fanns i Sverige.
Svar på tråden Tandvärk ifrån helvetet! låt mig dö!