• Anonym

Att rida

Bara en liten fråga?

Nån som har några bra tips på hur man lyckas med att rida av sin kille. jag försöker men får inte riktigt till det, inte takten, det blir i otakt på nått sätt, inte det minsta skönt, blir trött som fan i benen ganska snabbt och jag kommer inte.

Några tips...

Vill rida mig till en orgasm!!!

• Svar på tråden Att rida
  • Anonym (................)

*Upp o ner en stund.
    *Sen "gnida"... (typ som när man kliar någon. fram o tillbaka...)
    Inte som vanligt när den åker in o ut...
    *O sen upp o ner igen.

Varva lite av varje...

• Anonym

Om man griner fram å tillbaks så åker väl den in å ut... den måste väl åka in å ut annars så blir det la inget samlag... eller???

Nu börjar jag snart bli JÄVLIGT nöjd! ;)

• Anonym (................)
    Anonym skrev 2009-12-27 23:16:34 följande:
    Om man griner fram å tillbaks så åker väl den in å ut... den måste väl åka in å ut annars så blir det la inget samlag... eller???Nu börjar jag snart bli JÄVLIGT nöjd! ;)
    den åker ju ut o in, men inte som i tex missionären...
  • Anonym

Jag fattar! Ska pröva det i natt ;)

tack för tipsen!

• Anonym (Ridtjej)
    Anonym skrev 2009-12-27 23:16:34 följande:
    Om man griner fram å tillbaks så åker väl den in å ut... den måste väl åka in å ut annars så blir det la inget samlag... eller??? Nu börjar jag snart bli JÄVLIGT nöjd! ;)
    Haha..
    Klart de blir ett samlag?!!!
    semalg är de väl bara han stoppat in den...
    men tanken är väl inte att du bara ska sitta o gnida mot varandra i 30 min.. men när du/ni känner er redo för en orgasm..

Jag kommer bara när jag så kallat "gnider", ridandes elr liggandes på han, elr han över!
    o när jag e nära nära, då kan han pentrera igen..

Du får väl pröva dej fram ;)

Och de där med att orka rida längre, träna benen!!
    Jag är ridtjej (hästar allso) kan hålla på i evigheter!! :D
    Elr som innan skrev inta en position med stöd för dina ben..
  • Eriko3

Du måste prova det här på han.

Han måste ha ett riktigt stånd, dra tillbaka förhuden, sen sätter du dig över så du får kuken mellan dina blygdläppar, sen smeker du med fittan över ollonet lite lagom hårt så att det är skönt för dig och även för han, när det är nära för dig så låt han glida in, lägg dig ner över hans bröst och börja röra din bak upp och ner, det är så underbart skönt. Men för att göra detta måste du vara riktigt blöt så det glider lätt över ollonet. Hoppas ni får det skönt nu.

• Anonym

Så de verkar som att vi kör i gång nu meddetsamma. Vi hade redan sex förgånget natt och det var så hälligt. I natt är det dax att ligga med varandra igen. Vi kommer sexa varandra dag. Det ska blir så otroligt skönt att har sex igen så man kan njuta av att har sex med varandra igen. Det ska blir så otroligt skönt att ligga med varandra igen Man blir så kåt och upphetsade nu att skriva om det här nu. När man skriver så blir man kåt under tiden när man skriver om det. Det ska blir så otroligt skönt att har något i mig nu och njuta av det jättelång tid för det är så härligt med det så man blir kåt av det.

• Anonym

Jag älskar att rida. Då ser jag min partner o man kan välja om man vill ligg apå honom o mysa o röra sig upp o ner ellergnida fram o tillbaka.  När det e dags att skrida till verket o kör apå o få orgasm så sitter jag mer rakt upp o han sätter sitt blöta finger på klittan SEN blir det åka av.Älskar när han håler emot lite o liksom lyfter upp sitt bäcken under tiden min orgasm växer, o när jag kommer så släpper han på o kommer samtidigt. sååå skönt.

• Pentra

En variant av att rida är när jag sitter ovanpå honom och rullar höfterna runt och glider fram och tillbaka och kniper samtidigt. Det brukar min sambo inte tacka nej till sas.

Eller så kör jag ett mellanting av att sitta på huk och stå på alla fyra över honom, där jag sätter ner mina knutna händer mot underlaget och håller fast honom tight sidledes med mina armar och vilar insidan av benen, strax ovanför mina knän, mot mina armbågar. Sedan knullar jag på honom järnet tills det går för honom, för han lär f-n inte komma loss förrän jag är färdig… Den ställningen gillas, av förklarliga skäl, också. Dessutom så ger det mig en perfekt vy då jag kan urskilja varenda uttryck i hans ansikte när han njuter under mig. :-P Och ögonkontakten…

Den sistnämnda ställningen brukar resultera i blåmärken på insidan av benen, men vem f-n bryr sig.

/Pentra

• Anonym

Rida bakifrån är inte dumt heller... och luta sig lite bakåt under tiden

• Tom Araya
    Prova på all variationer;
    -På knä eller på huk
    -Med ansiktet eller ryggen vänd mot hans ansikte
    -Luta dig bakåt, frammåt eller sitt upprätt
    -Du rör dig upp och ner samt gnider fram och tillbaka
    -Du lyfter dig lite och låter han jucka
    -Du kan tom gå så långt att du ligger på honom, jäms med och med huvudet åt 
      samma håll eller åt andra hållet och även här fram eller baksida mot honom.
  • Anonym

Brukar rida min kille med ryggen mot hans ansikte. Alltså sitta bakochfram liksom, så brukar vår gemensamma killkompis slicka min fitta samitidigt. Då får man den bästa orgasmen. OM man inte har nån som kan slicka samtidigt kan man ju smeka sig själv eller använda en liten vibrator. Men en som slickar blir bäst.
    Fan nu blev jag kåt. Ensam hemma så det får nog bli till att fingerpulla lite=)

• FruT81

En annan höjdare som är härlig är att killen sitter på en stol och du sitter gränsle över honom och "rider" på så sätt...lättare att jobba med benen med :)

• Rynkigutanpåslätinuti

Gnida förstår jag är skönt för tjejen då hennes klitoris stimuleras. Kom bara ihåg att penis sitter fast i killen så den kan inte röra sig åt det hållet.

• Anonym (fia)
    Rynkigutanpåslätinuti skrev 2010-03-21 11:05:21 följande:
    Gnida förstår jag är skönt för tjejen då hennes klitoris stimuleras. Kom bara ihåg att penis sitter fast i killen så den kan inte röra sig åt det hållet.
    Kukstukning
Svar på tråden Att rida