hej alla! Läser som vanligt men jag är så dålig på att kommentera=( skäms på mej...
Jucea: hoppas budgivningen gått bra idag, det verkar ju lovande iaf!
Carina: jag önskar din mamma lycka till imorgon
Kesso: Jag vet att Axels dagis har pottor men tror att dom använder för det mesta den vanliga toaletten. Har faktiskt ingen koll på det, dom sköter det säkert på sitt eget bra vis...
Saliva: jobbigt att inte veta, jag håller tummarna för att det blir ett plus i slutändan för er!!
Mareld: underbart ljust hus! Och jag gillar verkligen stylingen dom gjort inför fotograferingen, huset ser nästan för perfekt ut
Kanske lite sterilt men jag som är en superstökig människa får en liten dröm om hur det skulle kunna vara härhemma
Rosa och sthlm: Jag är hemskt ledsen att det har gått så långt som till separation för er båda, men hellre glada singlar än ledsna par... Det ska ju kännas bra oavsett hur man väljer att göra.
Lana: har du fått kollat upp sammandragningarna? Kanske det räcker med att ta det lugnare men bättre att någon tittar på det. Kanske ska du gå ner i tid på jobbet?? Du jobbar som uska på äldreboende eller hur var det? Det kan ju bli ganska stressigt ibland.
Vt: vet inte om det var här jag läste det men vad skönt att allt såg bra ut på ul idag! Tror du fortfarande på flicka? Har du frågat om slemmisen?
Nu kommer jag inte ihåg fler att kommentera, har jag missat någon är det absolut inte meningen...
Själv ligger jag här i sängen med en massa lösgodis, jag opererade skräddarknutan på ena foten för 3 veckor sen och den andra foten idag. Det har inte börjat göra ont än men imorgon gör det. Uttråkad av att inte kunna göra något har jag börjat plöja igenom en massa serier på internet, jag har nu sett alla "the big bang theory" avsnitten (galet bra, jag skrattar så högt så gubben blir irriterad för han hör inte tv:n
) alla "True blood" har jag sett och nu är jag inne på "The vampires diaries" som är liknande true blood. Jag gillar egentligen inte vampyr och andra påhittade grejer men jag blev helt nerkärad i Bill Compton och nu tom drömmer jag om att bli biten av en vampyr. Hmm jag ser nog för mycket på tv, hihi..
Axel är det bara bra med, han älskar dagis och gråter när han ska hem. Han är söt som socker men har humör som värsta pms-tanten. Ivan säger att han fått det efter mej men det kan jag ALDRIG tänka mej
Jag förundras varje dag över allt han lär sig och mest förundrad är jag över att han förstår svenska och spanska lika bra trots att det bara är Ivan som pratar spanska med honom. Gud vad barn är smarta!!
har alla varit på 18 mån kontroll med barnen? Axel har inte tid förrän 29 mars. Kollar läkaren något speciellt eller? Hur långa är era barn nu och vad väger dom?