Hoppfull mamma skrev 2009-12-30 14:01:15 följande:
Shit va less jag är nu på att läsa sex och samlevnadsforumet på familjeliv och all denna hysteri kring analsex. Det verkar som var och varannan tjej känner sig mer eller mindre tvingad till det för att deras karlar propsar på att dom vill. Så många frågor, gör det ont, ska man använda lavemang innan, det kom bajs på kondomen bla bla bla.... Jag blir smått hysterisk när jag läser alla dessa analsex trådar för det är MÅNGA. Meningen med bakdörren är att låta slaggprodukter från kroppen passera ut, inte att din killes påle ska komma in. Om man nu ser ändtarmen för vad den är så kanske man ganska snabbt inser att det inte kommer lukta blommor och friska vindar där.
Jag tänker så här att tror man att det tillverkas rosa hubba bubba i skitan bör man kanske omvärdera sina kunskaper. Självklart finns det risk för bajs på kondomen/snoppen vid analsex. Är man beredd att stoppa kuken där får man nog vara beredd att få den lite skitig också. Spelar väl ingen roll. Kasta kondomen direkt efter eller tvätta ballen. Lavemang var och varannan dag är inte nyttigt och om man blir kåt ska man då säga till sambon att man måste vänta med sex minst tre timmar så man hinner ta ett lavemang och bajsa sönder tarmen innan han får stiga på? Nä skärpning tjejer. Utsätt inte era kroppar för onaturliga procedurer för att tillfredsställa nån annan. Som sagt, vill din kille dit och nosa får han nog lägga porrfilmsidealen åt sidan och inse att det finns bajs i baken på tjejer och chansen att han blir smutsig när han är där och petar är jävligt stor.
Ett härligt inlägg! Jag håller med en hel massa av vad du skriver!
MEN, jag vill tillägga att man som kvinna faktiskt kan gilla det som ibland kallas för analism/klismafili, dvs själv tända på/av det och uppnå njutning. Att göra det enkom för att tillfredställa en partner samtidigt som man förlorar på det själv dvs gör det mot sin vilja blir ju alltid fel. Men även där finns ett men, man kan ju nämligen ha en sexualitet som triggas av att vara undergiven/utsättas för saker som tänjer på ens gränser (både om man är man eller kvinna så dra helst inte upp jämställdhetsaspekten som argument vad gäller bdsm - jag är redan övertygad feminist!) och då blir det mer komplicerat att prata om vad man vill och inte vill.