• Anonym

föreberedelse infor ev analsex

Jag har viss anledning att tro att jag inom de närmsta dagarna kommer att... hur ska man säga? Bli ordentligt påsatt i röven? :)

Jag har inget lust med klet eller olyckor, och min något äckliga/rättframma fråga lyder alltså:

Hur ska jag se till att ha den optimala tarmsituationen inför knullandet? Alltså minimalt med skit ivägen?

Det röra sig om allt från ett dygn till fem dagar innan det blir av. Jag tänker diettips/'städningstips' osv...

• Svar på tråden föreberedelse infor ev analsex
  • Anonym

Anonym (bdsm?) skrev 2009-12-29 18:46:31 följande:

ja bdsm var en fråga, med tanke på hur du uttryckte dig...
    'hur jag uttryckte mig'... Jag vill inte påstå att det är några allvarliga bdsmaktiviteter vi sysslar med, men vi kanske siktar lite åt det hållet?
  • Anonym

Anonym (misslyckad) skrev 2009-12-29 18:52:02 följande:

Nej, det hade jag inte räknat med, man får visst inte byta varor eller tjänster på FL ens. Kanske mer tipsa, Apotek har receptfria laxermedel också, ju (jobbar inte på apotek, får inte provision). Men är det en partner du känner väl borde det inte vara så känsligt...
    Nej, jag menar itne att det är hela världen, men jag föredrar endå att vara på den säkra sidan. Vill ine förstöra känslan av alltihop...
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-12-29 18:55:44 följande:
    Det är väl bara att du bajsar, tvättar dig ordentligt och sen har sex? När du precis har bajsat finns det inget kvar i ampullen. Då är det ingen fara. Att hålla på med vatten eller laxermedel är bara onödigt. Är man livrädd för bajs ska man inte stoppa in snoppen där bajs naturligt uppehåller sig.
    Livrädd tycker jag inte jag har utgett mig för att vara. Bara för att fråga vidare, din definition av 'tvätta noga'?
  • Lattemor

Det känns som att du överdramatiserar detta med att förbereda sig. Se bara till att vara nysketen och nytvättad innan du låter gubben ta dig i sketan så skall du se att det går bra.

• Anonym
    Lattemor skrev 2009-12-29 20:15:14 följande:
    Det känns som att du överdramatiserar detta med att förbereda sig. Se bara till att vara nysketen och nytvättad innan du låter gubben ta dig i sketan så skall du se att det går bra.
    Haha, roligt med någon som talar klarspråk. Men än en gång, många säger 'tvätt', exakt hur menar du/ni/de då? Är det en snabb utvändig avsköljning ni menar eller år de mer?
  • Anonym (bdsm?)

Tror inte man ska göra det för komplicerat. Skulle jag försöka designa ihop en strategi skulle den se ut ungefär så här: Äta vanlig och åtminstone relativt fiberrik kost för att hålla magen igång. Inte bra att sätta igång en begynnnande förstoppning vare sig om man tänker på lukt eller tarminnehåll. Dessutom skulle jag undvika sånt jag vet att jag blir orolig i magen av. Jag skulle se till att utnyttja kunskapen om den gastrokoliska reflexen dvs när magsäcken får en måltid i sig dröjer det en liten stund och sen börjar tjocktarmen föra bajset ner mot ampullen. Alltså inte läge kanske att äta massor och sen inte hinna få gå på toa. Typ.

Alla är ju lite olika så du får nog utgå från om du själv har något mönster när det gäller magen. Jag för min del kan inte försöka "tvångsbajsa" innan för då är det som att det stannar lite avföring längre ner i ändtarmen.

Tvätt = utvändig tvätt med tvål och vatten efter vanlig toapapperstorkning. Typ.

Men jag tror egentligen inte man ska försöka trixa för mycket. Är för många parametrar som inte går att förutspå. Kör enligt inlägg nr 10. Det var bra!

Glidmedel och LUST(!) är också viktigt.

• Hoppfull mamma

Shit va less jag är nu på att läsa sex och samlevnadsforumet på familjeliv och all denna hysteri kring analsex. Det verkar som var och varannan tjej känner sig mer eller mindre tvingad till det för att deras karlar propsar på att dom vill. Så många frågor, gör det ont, ska man använda lavemang innan, det kom bajs på kondomen bla bla bla.... Jag blir smått hysterisk när jag läser alla dessa analsex trådar för det är MÅNGA.

Meningen med bakdörren är att låta slaggprodukter från kroppen passera ut, inte att din killes påle ska komma in. Om man nu ser ändtarmen för vad den är så kanske man ganska snabbt inser att det inte kommer lukta blommor och friska vindar där.

Jag tänker så här att tror man att det tillverkas rosa hubba bubba i skitan bör man kanske omvärdera sina kunskaper. Självklart finns det risk för bajs på kondomen/snoppen vid analsex. Är man beredd att stoppa kuken där får man nog vara beredd att få den lite skitig också. Spelar väl ingen roll. Kasta kondomen direkt efter eller tvätta ballen. Lavemang var och varannan dag är inte nyttigt och om man blir kåt ska man då säga till sambon att man måste vänta med sex minst tre timmar så man hinner ta ett lavemang och bajsa sönder tarmen innan han får stiga på? Nä skärpning tjejer. Utsätt inte era kroppar för onaturliga procedurer för att tillfredsställa nån annan. Som sagt, vill din kille dit och nosa får han nog lägga porrfilmsidealen åt sidan och inse att det finns bajs i baken på tjejer och chansen att han blir smutsig när han är där och petar är jävligt stor.

• Anonym
    Anonym skrev 2009-12-29 19:38:36 följande:
    Livrädd tycker jag inte jag har utgett mig för att vara. Bara för att fråga vidare, din definition av 'tvätta noga'?
    Duscha och tvätta dig bara. Utvändigt.
    Så gör jag och det har aldrig blivit bajs på snoppen.
  • Anonym (??)

Hoppfull mamma skrev 2009-12-30 14:01:15 följande:

Shit va less jag är nu på att läsa sex och samlevnadsforumet på familjeliv och all denna hysteri kring analsex. Det verkar som var och varannan tjej känner sig mer eller mindre tvingad till det för att deras karlar propsar på att dom vill. Så många frågor, gör det ont, ska man använda lavemang innan, det kom bajs på kondomen bla bla bla.... Jag blir smått hysterisk när jag läser alla dessa analsex trådar för det är MÅNGA. Meningen med bakdörren är att låta slaggprodukter från kroppen passera ut, inte att din killes påle ska komma in. Om man nu ser ändtarmen för vad den är så kanske man ganska snabbt inser att det inte kommer lukta blommor och friska vindar där.
    Jag tänker så här att tror man att det tillverkas rosa hubba bubba i skitan bör man kanske omvärdera sina kunskaper. Självklart finns det risk för bajs på kondomen/snoppen vid analsex. Är man beredd att stoppa kuken där får man nog vara beredd att få den lite skitig också. Spelar väl ingen roll. Kasta kondomen direkt efter eller tvätta ballen. Lavemang var och varannan dag är inte nyttigt och om man blir kåt ska man då säga till sambon att man måste vänta med sex minst tre timmar så man hinner ta ett lavemang och bajsa sönder tarmen innan han får stiga på? Nä skärpning tjejer. Utsätt inte era kroppar för onaturliga procedurer för att tillfredsställa nån annan. Som sagt, vill din kille dit och nosa får han nog lägga porrfilmsidealen åt sidan och inse att det finns bajs i baken på tjejer och chansen att han blir smutsig när han är där och petar är jävligt stor.
    Äntligen ett vettigt inlägg! Tycker också att det är helt hysteriskt att man ska hålla på och tänka på diet, lavemang, bajsandets tidpunkt etc. Herregud, vad kliniskt och osexigt!
  • Anonym (bdsm?)

Hoppfull mamma skrev 2009-12-30 14:01:15 följande:

Shit va less jag är nu på att läsa sex och samlevnadsforumet på familjeliv och all denna hysteri kring analsex. Det verkar som var och varannan tjej känner sig mer eller mindre tvingad till det för att deras karlar propsar på att dom vill. Så många frågor, gör det ont, ska man använda lavemang innan, det kom bajs på kondomen bla bla bla.... Jag blir smått hysterisk när jag läser alla dessa analsex trådar för det är MÅNGA. Meningen med bakdörren är att låta slaggprodukter från kroppen passera ut, inte att din killes påle ska komma in. Om man nu ser ändtarmen för vad den är så kanske man ganska snabbt inser att det inte kommer lukta blommor och friska vindar där.
    Ett härligt inlägg! Jag håller med en hel massa av vad du skriver!

MEN, jag vill tillägga att man som kvinna faktiskt kan gilla det som ibland kallas för analism/klismafili, dvs själv tända på/av det och uppnå njutning. Att göra det enkom för att tillfredställa en partner samtidigt som man förlorar på det själv dvs gör det mot sin vilja blir ju alltid fel. Men även där finns ett men, man kan ju nämligen ha en sexualitet som triggas av att vara undergiven/utsättas för saker som tänjer på ens gränser (både om man är man eller kvinna så dra helst inte upp jämställdhetsaspekten som argument vad gäller bdsm - jag är redan övertygad feminist!) och då blir det mer komplicerat att prata om vad man vill och inte vill.
Svar på tråden föreberedelse infor ev analsex