• siamusen

Vi som älskar att handla på ICA- BILDTRADEN!!!!!¨Del 3

Här lägger vi som vanligt in bilder på våra skatter som vi hittat på ICA. Lite pladder är tillåtet men låt det inte bli så mycket att bilderna försvinner. Och alla vet vi nog vem jag syftar på mest nu Allt annat snack kan vi ju ta i huvudtråden precis som innan.

Nu kör vi

• Svar på tråden Vi som älskar att handla på ICA- BILDTRADEN!!!!!¨Del 3
  • siamusen

Jag skulle vilja starta med den hâr bilden. Fin fransk senap. Kânns julig och mysig pa nagot sätt. Paminner lite om gul snö

127.JPG

• siamusen

Och sen köpte jag denna idag. En redig falukorv. Så vacker att titta på och så god att vi började äta pa den redan i kassakön...*fniss*

Som ni ser försöker sonen sno den men han fick en glass fran Lidl istället. Fina varor tycker jag inte ska slösas bort pa barn.

128.JPG

• siamusen

Sist men definitivt inte minst. Den hâr blev jag sååå kär i. Älskar färgen och formen. Den kânns helt unik och den kommer absolut passa in i kylskåpet men det kan vara för att den kom i storpack och de andra har precis samma fârg. Sa unik och fiiiiin.

Tror jag köpte den sista sa lång nâsa pa er

130.JPG

• Lady Namárië

Guuuud, vad fina! Falukorv är så himla chict, tycker jag! Och så kan man matcha det med nästan vad som helst!

So say we all
  • Silverflingan

Ha ha ha! Vilken underbar tråd!!! Måste skynda till ICA så jag också kan visa upp något fint fynd!  Gott Nytt År på er!!!

• siamusen
    Lady Namárië skrev 2009-12-31 14:54:46 följande:
    Guuuud, vad fina! Falukorv är så himla chict, tycker jag! Och så kan man matcha det med nästan vad som helst!
    Ja, jag menar det Fast den matchade inte sonen sa bra men det beror nog mer pa sonens gener än korven så att säga.
  • 7Illyl1

ICA, åh det är riktig kärlek!

Har inte lärt mig hur man postar bilder än men planerar en låååång shoppingtur imorgon.
    Gillade den franska senapen - ska sätta upp den på inköpslistan på en gång!
  • siamusen
    Lady Namárië skrev 2009-12-31 14:57:52 följande:
    Får man länka till bilder om man inte har kameran laddad och kan fota eget?En sån här har jag precis köpt: 1.bp.blogspot.com/_YxcB5izXj30/Scsv70KcUKI/AA...Jag tänkte ha den på nyår, men nu blir jag lite osäker på om den passar till skorna.
    Vacker vacker! Och modern. Definitivt inne just nu.
  • siamusen
    Silverflingan skrev 2009-12-31 14:57:28 följande:
    Ha ha ha! Vilken underbar tråd!!! Måste skynda till ICA så jag också kan visa upp något fint fynd!  Gott Nytt År på er!!!
    Gott nytt at och jag ser fram emot dina bilder Gör vi nog alla.
Svar på tråden Vi som älskar att handla på ICA- BILDTRADEN!!!!!¨Del 3