• siamusen

Vi som älskar att handla på ICA- BILDTRADEN!!!!!¨Del 3

Här lägger vi som vanligt in bilder på våra skatter som vi hittat på ICA. Lite pladder är tillåtet men låt det inte bli så mycket att bilderna försvinner. Och alla vet vi nog vem jag syftar på mest nu Allt annat snack kan vi ju ta i huvudtråden precis som innan.

Nu kör vi

• Svar på tråden Vi som älskar att handla på ICA- BILDTRADEN!!!!!¨Del 3
  • lövet2

Mjölk - från ICA. Ketchup, multivitamindryck, maränger, franska, mm mm - allt från ICA.
    Längst ner på bilden syns vår katt äta kattmat - från ICA!

• Trailer T
    lövet2 skrev 2009-12-31 15:47:38 följande:
    Mjölk - från ICA. Ketchup, multivitamindryck, maränger, franska, mm mm - allt från ICA. Längst ner på bilden syns vår katt äta kattmat - från ICA!
    Oh shit nu blev jag avis..Hur har du råd människa?
    Jag är inte döv jag bara skiter i vad du säger
  • Trailer T
    Lady Namárië skrev 2009-12-31 15:47:31 följande:
    Sjukt snygg! Finns den i fler storlekar?
    Nä tyvärr..Hade velat haft en liten ..Tror den passat bra som handväska
  • siamusen
    lövet2 skrev 2009-12-31 15:47:38 följande:
    Mjölk - från ICA. Ketchup, multivitamindryck, maränger, franska, mm mm - allt från ICA.Längst ner på bilden syns vår katt äta kattmat - från ICA!
    Underbart! Men du har alltid mest och bâst i alla våra trådar så jag är inte alls förvånad

Ditt hem borde bli ett ICA-museum egentligen.
  • jojja

lövet - tycker det är lite fusk att göra sån homestyling innan man tar kort. Tänk om nån kunde visa upp hur det _egentligen_ ser ut nån gång...

*åker och handlar - på KONSUM!*

• 7Illyl1
    jojja skrev 2009-12-31 15:55:59 följande:
    lövet - tycker det är lite fusk att göra sån homestyling innan man tar kort. Tänk om nån kunde visa upp hur det _egentligen_ ser ut nån gång... 
    *nickar instämmande*
    Tycker det ser lite snobbigt ut faktiskt med så MYCKET.
  • Trailer T
    7Illyl1 skrev 2009-12-31 15:58:41 följande:
    Tycker att lövet faktiskt inte ska få vara med i den här tråden.Hon är bara för mycke och skryter om alla hennes icasaker
Svar på tråden Vi som älskar att handla på ICA- BILDTRADEN!!!!!¨Del 3