• siamusen

Vi som älskar att handla på ICA- BILDTRADEN!!!!!¨Del 3

Här lägger vi som vanligt in bilder på våra skatter som vi hittat på ICA. Lite pladder är tillåtet men låt det inte bli så mycket att bilderna försvinner. Och alla vet vi nog vem jag syftar på mest nu Allt annat snack kan vi ju ta i huvudtråden precis som innan.

Nu kör vi

• Svar på tråden Vi som älskar att handla på ICA- BILDTRADEN!!!!!¨Del 3
  • Lady Namárië

Vilken storlek brukar ni köpa på mjölken? Skiljer det mycket mellan de olika märkena? tror ni att ICA kommer att ta fram ett eget paket snart?

So say we all
  • Jimia
    7Illyl1 skrev 2009-12-31 14:59:01 följande:
    ICA, åh det är riktig kärlek! Har inte lärt mig hur man postar bilder än men planerar en låååång shoppingtur imorgon. Gillade den franska senapen - ska sätta upp den på inköpslistan på en gång!
    Jag kan inte heller få in bilder men hade annars en tub majo från just ica som gör sig extra bra på bild.
  • avocadomacka

Igår damp 5% på hela köpet (nyårsrabatt) ner i lådan :D:D:D

• siamusen
    Jimia skrev 2009-12-31 15:00:53 följande:
    Jag kan inte heller få in bilder men hade annars en tub majo från just ica som gör sig extra bra på bild.
    Lägg in i galleriet, klicka pa bilden och vâlj kopiera.
  • Lady Namárië
    siamusen skrev 2009-12-31 14:59:53 följande:
    Vacker vacker! Och modern. Definitivt inne just nu.
    Men eller hur? Synd att du köpte den sista av den där rosa grejen. Det hade sett lite shabby chict ut att ställa fram dem tillsammans på bordet. Du kan inte tänka dig ett byte? Jag har en rackarns fin tartex-tub som bara är lite använd.
    So say we all
  • avocadomacka

Är det någon som vet om det kommer bli enlagerrensning snart på julmust förresten?

• 7Illyl1
    Lady Namárië skrev 2009-12-31 14:57:52 följande:
    Får man länka till bilder om man inte har kameran laddad och kan fota eget? En sån här har jag precis köpt: 1.bp.blogspot.com/_YxcB5izXj30/Scsv70KcUKI/AA... Jag tänkte ha den på nyår, men nu blir jag lite osäker på om den passar till skorna.
    Känns som riktig klass tycker jag! Funderade själv  på en sån men valet föll tillslut på en 1.5 liters petflaska cola light. (har tyvärr ingen bild)
  • siamusen
    Lady Namárië skrev 2009-12-31 15:00:51 följande:
    Vilken storlek brukar ni köpa på mjölken? Skiljer det mycket mellan de olika märkena? tror ni att ICA kommer att ta fram ett eget paket snart?
    Nej, i just storlek tycker jag de kânns likadana. Mer en fraga om färg tycker jag. Och specialutgavorna är ju alltid attraktiva.
  • siamusen
    avocadomacka skrev 2009-12-31 15:03:15 följande:
    Är det någon som vet om det kommer bli enlagerrensning snart på julmust förresten?
    Här har de redan rensat
Svar på tråden Vi som älskar att handla på ICA- BILDTRADEN!!!!!¨Del 3