Inlägg från: Lady Namárië |Visa alla inlägg
  • Lady Namárië

Vi som älskar att handla på ICA- BILDTRADEN!!!!!¨Del 3

Guuuud, vad fina! Falukorv är så himla chict, tycker jag! Och så kan man matcha det med nästan vad som helst!

So say we all
  • Lady Namárië

Vilken storlek brukar ni köpa på mjölken? Skiljer det mycket mellan de olika märkena? tror ni att ICA kommer att ta fram ett eget paket snart?

So say we all
  • Lady Namárië
    siamusen skrev 2009-12-31 14:59:53 följande:
    Vacker vacker! Och modern. Definitivt inne just nu.
    Men eller hur? Synd att du köpte den sista av den där rosa grejen. Det hade sett lite shabby chict ut att ställa fram dem tillsammans på bordet. Du kan inte tänka dig ett byte? Jag har en rackarns fin tartex-tub som bara är lite använd.
    So say we all
  • Lady Namárië
    7Illyl1 skrev 2009-12-31 15:03:42 följande:
    Känns som riktig klass tycker jag! Funderade själv  på en sån men valet föll tillslut på en 1.5 liters petflaska cola light. (har tyvärr ingen bild)
    Det låter skitsnyggt! Skall du ha strassmycken och grillchips till?
    siamusen skrev 2009-12-31 15:03:47 följande:
    Nej, i just storlek tycker jag de kânns likadana. Mer en fraga om färg tycker jag. Och specialutgavorna är ju alltid attraktiva.
    Jaa! Jag har en SKITfin 1½-literstetra med tomtar och risgrynsgröt på. Den tänker jag spara och ställa fram nästa jul.
    So say we all
  • Lady Namárië
    Tasha78 skrev 2009-12-31 15:13:38 följande:
    här kommer jag och vill se alla era fynd och så finns det bara 3 bilder, vaddå är det ingen som handlar på ica mer
    Jag har skickat maken till affären nu. Jag hoppas han gör bra ifrån sig. Sist kom han hem med potatis som var HELT FEL ihop med salladen. Sååå WT! Typiskt karlar!
    So say we all
  • Lady Namárië
    siamusen skrev 2009-12-31 15:17:47 följande:
    Här har vi retroflaskorna. Så stolt över dem. Har dem faktiskt pa insidan av dörren pa kylen sa att det är det första man ser när man öppnar. Och de var förvanande nog inte dyrare än den vanliga mjölken.
    OMG, vad snyggt! Såna skall jag ha när jag gifter mig!
    So say we all
Svar på tråden Vi som älskar att handla på ICA- BILDTRADEN!!!!!¨Del 3