• SaltBöna

Hoppas Hoppas del 4

Kaka76 skrev 2010-01-07 15:05:15 följande:
    Hej!Ni som ätit T. Provera inför ET hur lång tid efter sista tabl fick ni er mens? Jag tog min sista tabl 4/1 och fortfarande ingen mens.... får väl ringa SU om den inte dyker upp innan måndag.Varma Kramar Karin
    Hej Kaka  jag fick ingen blödning alls.. Ringde SU och de bad mig komma upp för en kontroll.. Grejjen är väl att man ska blöda ut de ev rester av slemhinna man har för att kunna bygga upp en frisk och fin slemhinna inför ET så det är säkert ingen fara.

Ring vanliga IVF-numret idag eller prata in på tfn-svararen under helgen så får du prata med nån av ÄD BM {#lang_emotions_smile}

-->  Heja är så ledsen för din skull. Du måste tillåta dej ha mindre bra dagar precis som du gör! Sen gäller det att  ödmjukt & försiktigt titta framåt !

Stor & varm kram till dej {#lang_emotions_heart}
  • SaltBöna
    heja06 skrev 2010-01-11 15:43:57 följande:
    Imon e sista dagen på pergotime... Sen ska vi leta efter ägglossningen!! Kan det bli så att ett FET blir till helgen kanske... Håller tummarna
    HOPPAS HOPPAS verkligen för dej nu Heja! Tummar o tår hålls här för dej!

kram
  • SaltBöna

Äntligen kom det efterlängtade samtalet fr SU igår!
    Börjar med provera idag och ET ca v 6! Det är verkligen snabba ryck denna gången!
    {#lang_emotions_sunny} Saltböna

• SaltBöna

Heja hur har det gått i helgen har det blivit något FET för din del?

Tänker på dej, kram

• SaltBöna
    heja06 skrev 2010-01-18 13:12:05 följande:
    Utslag på ÄL idag... Så nu är det bokat torsdag 21/1 14:30...Nu gäller det bara att den klarar upptiningen. kram
    {#lang_emotions_sealed}  Torsdag är din och din frysis dag heja! Hejja er!

Ska tänka på er.. stor kram
  • SaltBöna
    heja06 skrev 2010-01-21 10:24:10 följande:
    Min IVFresa ör över. Ekimån klarade inte upptiningen.
    Neej heja {#lang_emotions_cry}  Det finns inga ord. Styrkekramar från mej  {#lang_emotions_heart}
  • SaltBöna

Här är det stiljte.. hoppas alla har det hyggligt.

Imorgon är det dags för blodprov för mig och att börja med progynon!

kram till alla

• SaltBöna

Kaka Tummarna är för er och guldägget  {#lang_emotions_laughing} 

Heja.. jag håller med Lisjau.. du är fantastisk.. så himla skönt att höra ifrån dej och att allt är ok! Katt eller hund låter urmysigt

Jag träffar er gärna lite längre fram.. hade varit väldigt najs

Blodprov idag..är nedreglerad! Ska minska suprecur och börja m progynon from imrogon.. får se hur jag mår då.. {#lang_emotions_dreamer}  För övrigt mår jag mycket bättre än förra gången har sluppit både skallebank o klimakteriekänningar! 

Stor kram till alla

• SaltBöna
    heja06 skrev 2010-02-02 14:37:59 följande:
    jag har en burk progynon hemma (inte mkt taget tror jag), och en suprecur som står i kylen. Underbara vaggisar finns också...Nån som behöver, vill ha
    Snällt av dej Heja. Jag är snart uppe i frikort så det finns säkert nån av er andra som behöver medicamenterna bättre!?

Kram till dej..jag hoppas att du håller näsan ovanför ytan!
  • SaltBöna

10 mm treskiktad slemhinna igår..som det ska vara, skönt nu slipper jag oroa mig över det! ET nästa vecka..läskigt!

Svar på tråden Hoppas Hoppas del 4