Hoppas Hoppas del 4
Du är rar..tack för tummarna. Hoppas ni hade en härlig kväll på stan med mycket snicksnack.. det brukar göra gott!Hur går det för dej KAKA? TD närmar sig väl?!..
kram alla goa tjejer
Du är rar..tack för tummarna. Hoppas ni hade en härlig kväll på stan med mycket snicksnack.. det brukar göra gott!
och mannen har lämnat sitt bidrag idag med så nu är det många långa timmar fram till torsdag.. Sist gick det ju inte så bra med befruktning och delning av äggen så mycket oro ligger i luften hemmma...Kaka mina tankar är hos dig idag..hoppashoppas sååå innerligt 
Sitter här o väntar på att telefonen INTE ska ringa idag... gör den inte det så är det ET kl 13..
kram alla
Kaka vad underbart härligt! Stort grattis och jättekram till er!
tack!
TD efter helgen... Men de sista nätterna har jag haft hemska mardrömmar om att vi inte ska lyckas och om en massa blod och annat elände.. blää
Kaka hoppas det går bra på ditt VUL idag.. Tänker på dej! 
Stort grattis!
Alla tummar ni hållt hjälpte tyvärr inte
Har ju TD imrogon men det lär ju inte förändras.
Vad gör man nu? förutom att ringa SU då?... avsluta medicineringen tvärt eller vad?
Tack alla raringr för era omtankar men testet visade likadant imorse. Har ringt SU så jag hoppas de återkommer under dagen!
kram
Ni är så rara allihopa. Tack för omtanken 
Känns redan lite bättre idag. Pratat med SU och får väl bara vänta in blödningen för att planera vidare sen! Hur lång tid tar behandligen med spray, progynon osv när man gör FET? ca 1 månad eller? Heja vi har ju ett stackars embryo kvar i frysen..frågan är om det överlever att tinas upp 
Irma håller tummar och tår för er! Det är er tur nu!
Lisjau bara initiativ att träffas! Jag är också på!
kram alla
..bra initiativ ..skulle d vara..inget annat. 
Kaka hur går det? Fortf kräksigt?
Denna väntan
där kom er blödning efter minus på stickan? Vill ju bara blöda ut och köra på med FET (om nu det frysta embryot överlever..)
skönt! FET here I come 
Irma hur går ruvandet? 1 vecka sedan FET
tummar för dej! Har tyvärr inte hört talas om Glandin..
lisjau.. inte länge kvar nu
vad mysigt! Jobbar du fortfarande?
kram alla
4 månader wow snacka om att tiden går fort
Tummar hålls för er ruvare Irma och Sodk!
Själv pratade jag med SU idag och jag vill ju helst inte vänta alltför länge med FET och det behöver jag inte heller woohoo. Startar med provera slutet av mars och FET v 17 
Kaka vilken berg & dalbana för er *puh. Otroligt skönt att höra att VUL:et visade en stark liten som sprattlade
det måste vara rätt häftigt att se!
Ruvare tänker på er! Tummarna hålls för er!
Ortoligt tråkigt väder här idag
och imorgon ska det tydligen regna men det betyder att snön försvinner...Hurra för det! Nu vill jag ha vår och grilla på altanen 
Irma vilken grejj! Underbart, grattis och stor kram!!