• SaltBöna

Hoppas Hoppas del 4

heja06 skrev 2010-02-13 10:24:20 följande:
    Saltböna: Nu får du och Kaka dela på mina tummar!!! Men jag hoppas att dom räcker till . Ikväll ska jag ut på restaurang med andra på SU. Ska bli jättekul...6st varav 2 gravida och 1st ruvare. Men i detta gäng så känns det inte jobbigt...bara roligt! Kramis
    {#lang_emotions_laughing} Du är rar..tack för tummarna.  Hoppas ni hade en härlig kväll på stan med mycket snicksnack.. det brukar göra gott!

Hur går det för dej KAKA?  TD närmar sig väl?!..

kram alla goa tjejer
  • SaltBöna
    Kaka76 skrev 2010-02-14 19:09:30 följande:
    Halloj! Tack för tummarna! För mig rullar det på har TD i slutet på veckan, men det känns som det blir ett minus. Har inga känningar alls förutom lite ömma bröst och lite lätt mensvärk emellanåt. Vilket jag haft under mina tidigare försök också.Vet att jag är väldigt negativ just nu, men har haft svårt att vara positiv denna gång.Kram
    Förstår dina neg tankar men på nåt jäkla sätt måste man ju hålla den lilla gnistan... Tänker på dej och hoppas

Vi har fått 5 ägg idag {#lang_emotions_laughing}  och mannen har lämnat sitt bidrag idag med så nu är det många långa timmar fram till torsdag..  Sist gick det ju inte så bra med befruktning och delning av äggen så mycket oro ligger i luften hemmma...

kram till alla
  • SaltBöna

Kaka mina tankar är hos dig idag..hoppashoppas sååå innerligt {#lang_emotions_heart}

Sitter här o väntar på att telefonen INTE ska ringa idag... gör den inte det så är det ET kl 13..

kram alla 

• SaltBöna
    {#lang_emotions_kiss}  Kaka vad underbart härligt! Stort grattis och jättekram till er!

För oss gick det bra så nu kan även jag titulera mig ruvare för första gången.. Nu kommer bara den långa sega väntan...

kram alla kämpar {#lang_emotions_flower}
  • SaltBöna
    lisjau skrev 2010-02-19 01:40:44 följande:
    yes kaka!!!!! underbart  saltböna.. hoppas att allt går vägen.kram
    {#lang_emotions_laughing} tack!

Trevlig helg alla tjejer, vi får nog hålla oss inne.. Snacka om snökaos {#lang_emotions_undecided}
  • SaltBöna
    Irma1 skrev 2010-03-02 11:36:39 följande:
    Hejsan svejsan.. Saltböna: Hur är det med dig?? Det börjar väl närma sig testdag snart?? Kaka76: Hur mår du??  
    Hej där Irma är det dags för dej snart igen?

Här sniglar sig dagarna fram {#lang_emotions_undecided} TD efter helgen... Men de sista nätterna har jag haft hemska mardrömmar om att vi inte ska lyckas och om en massa blod och annat elände.. blää

Jag trodde att man skulle f med sig ett gravtest hem efter ET... Har ni andra fått det eller har jag bara inbillat mig det?? {#lang_emotions_dreamer}

KAKA ställer samma fråga som Irma hur går det? Hjälper dina seaband?

För övrigt drömmer jag om Grekland i sommar och filurar på om man ska våga boka en resa...

kram alla
  • SaltBöna
    Kaka76 skrev 2010-03-02 16:05:16 följande:
    Hej! Jag har börjat småblöda lite och befarar det värsta I samband med att blödningarna kom avtog också illamåendet...... ska in på VUL på torsdag men hoppet är inte stort Irma: Roligt å höra från dig, är du på G snart?? Saltböna: TD efter helgen, det är ju snart!!!!!!! Håller tummrna! Kram
    Nej Kaka är det sant?! Extra vaggisar och extra vila! Har också hört att blödningar är vanligare vi ÄD..men vet inte om det är sant eller om det bara är en hörsägen. Men extra vaggisar är att rekommendera!   Tänker på er, stor kram vännen {#lang_emotions_heart}
  • SaltBöna
    Kaka76 skrev 2010-03-04 13:55:46 följande:
    Hej!VUL gick bra såg ett litet pyre som var 8,5 mm med tickande hjärta Känns underbart men oron är kvar att allt ska gå åt skogen ,vågar inte riktigt njuta och vara sprudlande glad Många varma kramar!!!!!
    Wooohooo {#lang_emotions_laughing} {#lang_emotions_laughing} {#lang_emotions_laughing} Stort grattis!

förstår din oro men ändå.. Wooohooo {#lang_emotions_dreamer}

kram
  • SaltBöna
    vill bli3 skrev 2010-03-05 09:30:41 följande:
    Hej hej! ja hoppar in här med då även jag ska göra min ÄD på SU..KRAM
    Vi blir fler o fler. Jätteroligt! När är det dags för dej?

Välkommen!

Själv ruvar jag på.. känner ingeting och är smått skräckslagen för att testa {#lang_emotions_yell}
  • SaltBöna

Alla tummar ni hållt hjälpte tyvärr inte {#lang_emotions_cry}   Har ju TD imrogon men det lär ju inte förändras. 

Vad gör man nu?  förutom att ringa SU då?... avsluta medicineringen tvärt eller vad?

• SaltBöna

Tack alla raringr för era omtankar men testet visade likadant imorse. Har ringt SU så jag hoppas de återkommer under dagen!

kram

• SaltBöna

Ni är så rara allihopa. Tack för omtanken {#lang_emotions_heart}

Känns redan lite bättre idag. Pratat med SU och får väl bara vänta in blödningen för att planera vidare sen!   Hur lång tid tar behandligen med spray, progynon osv när man gör FET?  ca 1 månad eller?  Heja vi har ju ett stackars embryo kvar i frysen..frågan är om det överlever att tinas upp {#lang_emotions_undecided}

Irma håller tummar och tår för er! Det är er tur nu!

Lisjau bara initiativ att träffas! Jag är också på!

kram alla

• SaltBöna

Denna väntan {#lang_emotions_yell} där kom er blödning efter minus på stickan? Vill ju bara blöda ut och köra på med FET (om nu det frysta embryot överlever..)

• SaltBöna
    heja06 skrev 2010-03-11 10:57:34 följande:
    Min blödning kom inom 2dag efter avslut på medicin
    Jag behövde inte vänta länge till {#lang_emotions_surprised} skönt!  FET here I come {#lang_emotions_wink}

Trevlig helg alla goa tjejer
  • SaltBöna

Irma hur går ruvandet? 1 vecka sedan FET {#lang_emotions_laughing} tummar för dej! Har tyvärr inte hört talas om Glandin..

lisjau.. inte länge kvar nu {#lang_emotions_gravid}  vad mysigt! Jobbar du fortfarande?

kram alla

• SaltBöna

4 månader wow snacka om att tiden går fort {#lang_emotions_laughing}

Tummar hålls för er ruvare Irma och Sodk!

Själv pratade jag med SU idag och jag vill ju helst inte vänta alltför länge med FET och det behöver jag inte heller woohoo. Startar med provera slutet av mars och FET v 17 {#lang_emotions_surprised}

• SaltBöna

Kaka vilken berg & dalbana för er *puh. Otroligt skönt att höra att VUL:et visade en stark liten som sprattlade {#lang_emotions_surprised}  det måste vara rätt häftigt att se!

Ruvare tänker på er! Tummarna hålls för er!

Ortoligt tråkigt väder här idag {#lang_emotions_yell} och imorgon ska det tydligen regna men det betyder att snön försvinner...Hurra för det! Nu vill jag ha vår och grilla på altanen {#lang_emotions_sunny}

Svar på tråden Hoppas Hoppas del 4