• Babygirl

Nutrilett diet

hej alla :)
    Är det fler än jag som har som nyårs löfte att dieta igen? fler som ska börja med nutrilett pulver?

själv ska jag gå ner 11kg och ska börja med nutrilett för första gången i morgon, någon som vill följas åt?

• Svar på tråden Nutrilett diet
  • Mymlan80

Har du provat Nutrilett förut?
    Naturdiet smakar mycket bättre. Apoteket har ett märke som heter Allevo (eller nåt liknande..) som enligt folk jag känner oxå smakar bättre.

Välkommen Liten 091203
  • Babygirl
    Mymlan80 skrev 2010-01-01 18:02:56 följande:
    Har du provat Nutrilett förut?Naturdiet smakar mycket bättre. Apoteket har ett märke som heter Allevo (eller nåt liknande..) som enligt folk jag känner oxå smakar bättre.
    nja, provat har jag eller smakat och chokladpulvret var faktiskt gott men man vill ju gärna variera. jag får prova mig fram :)
  • Mymlan80

Lycka till!
    Själv är jag inte riktigt redo att börja ännu efter barnafödande, men är lite sugen på att köra en kur om ett tag.
    Har provat en "ren" Naturdiet-kur för flera år sedan, då gick jag ner 8 kilo på 2 veckor (men då hade jag ca 20 kg övervikt) tyvärr höll det inte eftersom jag föll tillbaka i dåliga vanor direkt efter. Har även använd Naturdiet som komplement under perioder när jag skärpt till mig med maten, vilket har funkat jättebra för mig i alla fall.

Välkommen Liten 091203
  • Babygirl
    Mymlan80 skrev 2010-01-01 18:11:44 följande:
    Lycka till! Själv är jag inte riktigt redo att börja ännu efter barnafödande, men är lite sugen på att köra en kur om ett tag.Har provat en "ren" Naturdiet-kur för flera år sedan, då gick jag ner 8 kilo på 2 veckor (men då hade jag ca 20 kg övervikt) tyvärr höll det inte eftersom jag föll tillbaka i dåliga vanor direkt efter. Har även använd Naturdiet som komplement under perioder när jag skärpt till mig med maten, vilket har funkat jättebra för mig i alla fall.
    okej, men lycka till sen. oj, gick du ner så mycket på 2 veckor. gud vad du var duktig. jag hoppas bara jag klarar det och inte tröttnat, men jag är iallafall så taggad just nu så jag hoppas :D
  • Burberry

ts hur går det? Har du kört igång med pulvret idag? Vad tycker du?

Jag började med Nutrilett i förrgår. Smakar för jävligt, men -1 kg på vågen trots att jag ätit en vanlig middag per dag.

Att ha barn är inte mera jobbigt än man gör det!
  • joasia

hej tjejer, jag ska prova nagon slags diet for forsta gangen nar vi kommer hem fran jul och nyarsfirande... vill ner ca 6-7 kg till min normalvikt efter tva barn. Vilken skulle ni rekommenderar till en nyborjare?

• Babygirl

Burberry: Jodå, dagen har inte varit helt fel, men hungrig har jag varit som attan, jag har druckit 4 nutrilett och ätit en smörgås till frukust, annars bara frukt. oj, redan gått ner :D gud, vad bra jobbat. jag ska men äta ett mål mat om dagen för att inte bli helt knäpp. men jag hade väldiga problem att dricka den i morse, det var inte alls gott och jag mådde bara illa, men det går kanske över. (:

joasia: okej, det förstår jag. hmm, jag har heller aldrig gått på pluver diet, men jag kan ju faktisk rekomendera nutrilett med chokladsmak och absolut inte skogsbär, fast smaken är ju som baken :) sen tror jag inte man ska börja dagen med nutrilett inte i början iallafall som jag skrev innan så mådde jag väldigt illa, men man vänjer sig säkert.

• Vivs

Hej hej! Här är en till som äter nutrilett... Har fått två barn, den sista är snart ett år och jag har några kilon som inte velat försvinna.. Började äta Nutrilett till frukost och lunch och sedan vanlig middag med liposinol-tabletter före jul. Gick då ner fyra kilo på tre veckor. Under jul och nyår har jag struntat i allt och ätit hur mycket onyttigt som helst. Gått upp ett kilo..idag började jag nutrilettkur igen, ska gå ner mina sista fyra kilo och har tänkt att det får ta en dryg månad ungefär! Eller åtminstone ska jag gå ner ett halvt kilo i veckan. Följs gärna åt här i tråden så man kan få lite peppning. Man är ju lite småhungrig emellanåt och inte direkt sugen på en morot då men med lite stöd ska det väl gå att hålla sig borta från alladinaskarna som står kvar från julen 

• Babygirl
    Babygirl skrev 2010-01-02 23:05:17 följande:
    Burberry: Jodå, dagen har inte varit helt fel, men hungrig har jag varit som attan, jag har druckit 4 nutrilett och ätit en smörgås till frukust, annars bara frukt. oj, redan gått ner :D gud, vad bra jobbat. jag ska men äta ett mål mat om dagen för att inte bli helt knäpp. men jag hade väldiga problem att dricka den i morse, det var inte alls gott och jag mådde bara illa, men det går kanske över. (: joasia: okej, det förstår jag. hmm, jag har heller aldrig gått på pluver diet, men jag kan ju faktisk rekomendera nutrilett med chokladsmak och absolut inte skogsbär, fast smaken är ju som baken :) sen tror jag inte man ska börja dagen med nutrilett inte i början iallafall som jag skrev innan så mådde jag väldigt illa, men man vänjer sig säkert.
    oj, nu blev allt galet här, var inne på fel tråd. haha. men så är det väl när man äter lite och har jobbat :D haha
  • livet leker

Köp naturdiet istället för nutrilett innehåller Aspartam.

Svar på tråden Nutrilett diet