Nutrilett diet
hej alla :)
Är det fler än jag som har som nyårs löfte att dieta igen? fler som ska börja med nutrilett pulver?
själv ska jag gå ner 11kg och ska börja med nutrilett för första gången i morgon, någon som vill följas åt?
hej alla :)
Är det fler än jag som har som nyårs löfte att dieta igen? fler som ska börja med nutrilett pulver?
själv ska jag gå ner 11kg och ska börja med nutrilett för första gången i morgon, någon som vill följas åt?
max 2 veckor ska du äta pulvret.
Naturdieten är lenare i konsistensen än Nutrilett, som i mitt tycke har samma konsistens som sågspån blandat med vatten. Det smakar mycket godare oxå, särskilt den som smakar choklad. Som en blandning av O'boy och chokladpudding!
Både naturdiet och Nutrilett har ju "bars" (hjärnsläpp, kommer inte ihåg vad det heter på svenska...) dom kan ersätta en pulverpåse. Det är skönt när man känner att man vill tugga på något, för det saknar man om man ska köra en ren kur på 2 veckor.
Drick mycket vätska helst vatten, frukt är bra men tänk på att det innehåller mycket fruktsocker så du kan inte äta hur mycket som helst av det
Lycka till!
hej, forsta pulverdosen i magen nu. Känner mig jätteduktig nu och motiverad
Så några dagar blir det nog bara pulver.
Vivs: Jag gillade verkligen din "matplan" medpulver till frukost och middag och sedan middag med liposinol - tänkte nog testa det när jag kanner att bara pulver blir for tufft.
Tänk på att anpassa antal påsar rättde 2 första dagarna kan man behöva en extra.
Efter ett par dagar är man i balans.
Drick mycket vatten under tiden,men är INTE frukt!
Frukten spolierar hela grejen,då kroppen tar av sockret istället för at fettet på kroppen
Men man kan äta lite brockoli,räkor ägg eller något som inte innehåller fett eller kolhydrater
Babygirl - Ja, du har rätt, ett kilo under julen gjorde inte så mycket. Har nästan gått ner det nu igen
Tar också en jordgubbsshake på morgonen, tycker det är helt okej. Men jag är inte så kräsen och får ner det mesta.. däremot köpte jag allevos soppor, potatis och purjolök, och tänkte variera lunchen med en sån. Den var riktigt hemsk!
Livet leker - ja visst ska man bara äta pulver i två veckor men jag antar att det är när man bara äter pulver, inte när man kombinerar med mat..?
Joasia - ja, testa min kombination, den fungerar på mig iallafall!
Kämpa på nu, så satsar vi på en beach 2010!
Jag tycker väldigt mycket om Naturdiets ready to drink kaffelattesmak och Nutriletts dark chokolate bar =)
Påsarna man blandar ihop själv har jag bara lyckats få i mig Cambridges choklassmak och deras varma soppor.
Det är synd att det ska smaka så mjöligt och konstlat,och ändå innehåller de en massa karamellsirap eller andra olika stningsmedel och liknande....
Hur går det för er? Själv har jag fuskat mig igenom helgen..varit på födelsedagskalas och sånt..fy..på måndag blir det allvar igen!