• Elli77

Bloggdiskussion och bedömning del 2

Bloggdiskussion och bedömning
    Det här är en fortsättningstråd för alla som vill få sina bloggar bedömda, få hjälp i olika frågor (även om få här är experter) eller bara diskutera bloggarna utifrån olika idéer man har. Vi diskuterar både design och innehåll!
    Saker som kan vara bra att veta innan man kommer igång här!
    Den här tråden är tänkt att fungera lite som bloggbedömningstråden på det sättet att "ger man sig in i leken". Ingen mening att gå in och hjälpa och bedöma om man inte kan vara ärlig. Men, håll det konstruktivt. Ingen vill höra "det var skit och inget kul" - ta upp positiva sidor också och kom med förslag till ändringar!!! Gå in och tyck till om andras bloggar så gör vi detsamma! För att veta vilka bloggar du skall bedöma - kolla tillbaka ett par sidor och ta de som är mest "aktiva" i den här tråden just nu. Folk kommer och går - synd att göra en bedömning som ingen läser.  Glöm inte lägga till era bloggadresser så vi kan gå in och titta.
  • Svar på tråden Bloggdiskussion och bedömning del 2
  • Schnooglewookiemush

Registrerade min blogg på bloglovin tidigare idag. Har tre prenumeranter nu, kul! Hoppas att det ökar, och att jag får fler kommentarer. Jag älskar kommentarer, speciellt frågor.

Jag följer inte så många bloggar, hittar liksom inte någon som intresserar mig. Därav blir det inte så många kommentarer på andras bloggar. Borde kommentera mer egentligen, ger man så får man.

• Vaniljlatte

Vad tycker ni tjejer.. (eller tjejjorr som Al säger) har min blogg bättrats på några plan och/eller försämrats på andra sen ni tittade sist? (när det var svart bakgrund vit text)

Ja, ni som inte bedömt min blogg förut, får gärna kika på den också

vaniljlatte.blogspot.com

Just google it!
  • Schnooglewookiemush
    Vaniljlatte skrev 2010-01-22 13:50:37 följande:
    Vad tycker ni tjejer.. (eller tjejjorr som Al säger) har min blogg bättrats på några plan och/eller försämrats på andra sen ni tittade sist? (när det var svart bakgrund vit text) Ja, ni som inte bedömt min blogg förut, får gärna kika på den också vaniljlatte.blogspot.com
    Tycker som sagt inte om när man visar navbaren, tycker bloggen tappar mycket i sin design med den.
    Har lite svårt att läsa den rosa texten då den är så ljus med tanke på att det är en vit bakgrund.
    Tycker headern är fin. Jag tror dock att bloggen skulle kunna stå ut lite mer med några färger. Kanske en bakgrund?
  • Fjärilen235

Hur går det för er andra med bloggandet?

Förresten är det nån som sett min blogginspiration springa förbi? {#lang_emotions_wink}
    Den är puts väck

• TigerLily
    Fjärilen235 skrev 2010-01-22 14:16:53 följande:
    Hur går det för er andra med bloggandet?Förresten är det nån som sett min blogginspiration springa förbi? Den är puts väck
    jag har inget att skriva om direkt.. jag krankade ner lite på bibeln och sen har jag målat, bilder finns på bloggen.
  • Schnooglewookiemush
    Fjärilen235 skrev 2010-01-22 14:16:53 följande:
    Hur går det för er andra med bloggandet? Förresten är det nån som sett min blogginspiration springa förbi? Den är puts väck
    För mig går det rätt bra faktiskt. Min blogg är ju en deppblogg kan man säga, och eftersom måendet är neråt så har jag mycket att skriva om. När jag mår bra så har jag ofta ingen tid eller lust att blogga.

Jobbigt när inspirationen tryter. Testat att titta runt på andras bloggar för att se vad de skrivit om?
Svar på tråden Bloggdiskussion och bedömning del 2