-
-
Svar på tråden Bloggdiskussion och bedömning del 2
-
Ja, den är kanon!Vaniljlatte skrev 2010-01-21 18:43:16 följande:Vilken otroligt bra sida! :D
-
Mynta: visst är det inte
Såg att muffins hade läst nu men om någon annan vill läsa så är adressen här:
faschingseskapader.blogspot.com/
-
Läste om det & tårarna rinner, fy tusanÅsa A skrev 2010-01-21 19:21:49 följande:Mynta: visst är det inte Såg att muffins hade läst nu men om någon annan vill läsa så är adressen här:faschingseskapader.blogspot.com/
-
Registrerade min blogg på bloglovin tidigare idag. Har tre prenumeranter nu, kul!
Hoppas att det ökar, och att jag får fler kommentarer. Jag älskar kommentarer, speciellt frågor.
Jag följer inte så många bloggar, hittar liksom inte någon som intresserar mig. Därav blir det inte så många kommentarer på andras bloggar. Borde kommentera mer egentligen, ger man så får man.
-
God natt tråden
-
Vad tycker ni tjejer.. (eller tjejjorr som Al säger) har min blogg bättrats på några plan och/eller försämrats på andra sen ni tittade sist? (när det var svart bakgrund vit text)
Ja, ni som inte bedömt min blogg förut, får gärna kika på den också
vaniljlatte.blogspot.com
-
Tycker som sagt inte om när man visar navbaren, tycker bloggen tappar mycket i sin design med den.Vaniljlatte skrev 2010-01-22 13:50:37 följande:Vad tycker ni tjejer.. (eller tjejjorr som Al säger) har min blogg bättrats på några plan och/eller försämrats på andra sen ni tittade sist? (när det var svart bakgrund vit text) Ja, ni som inte bedömt min blogg förut, får gärna kika på den också vaniljlatte.blogspot.com
Har lite svårt att läsa den rosa texten då den är så ljus med tanke på att det är en vit bakgrund.
Tycker headern är fin.Jag tror dock att bloggen skulle kunna stå ut lite mer med några färger. Kanske en bakgrund?
-
Hur går det för er andra med bloggandet?
Förresten är det nån som sett min blogginspiration springa förbi?
Den är puts väck
-
jag har inget att skriva om direkt.. jag krankade ner lite på bibeln och sen har jag målat, bilder finns på bloggen.Fjärilen235 skrev 2010-01-22 14:16:53 följande:Hur går det för er andra med bloggandet?Förresten är det nån som sett min blogginspiration springa förbi? Den är puts väck
-
För mig går det rätt bra faktiskt. Min blogg är ju en deppblogg kan man säga, och eftersom måendet är neråt så har jag mycket att skriva om. När jag mår bra så har jag ofta ingen tid eller lust att blogga.Fjärilen235 skrev 2010-01-22 14:16:53 följande:Hur går det för er andra med bloggandet? Förresten är det nån som sett min blogginspiration springa förbi? Den är puts väck
Jobbigt när inspirationen tryter. Testat att titta runt på andras bloggar för att se vad de skrivit om?