• Sexuall

Ni tjejer som varit otrogna

Ni tjejer som varit otrogna och fått en annan mans än er egens sperma inne i.

Jag undrar om det är/var någon skillnad när det gäller om tjejer vill ligga med sin ordinarie kille. Alldeles efter/nära på att de varit otrogna beroende på om dom ångrat sig eller inte.

Som jag tror så vill tjejer inte ligga med den de varit otrogna mot så nära in på otroheten om de inte ångrar sig.

Och vill få ligga med sin kille snabbt/tidigare de ångrar sig.

Vad säger ni tjejer?

• Svar på tråden Ni tjejer som varit otrogna
  • Aleida

Hmm...jag vet inte.
    Baserat på personliga erfarenheter från tidigare relationer;
    Jag ville inte ha sex med min dåvarande sambo på ett par dagar efter att jag haft oskyddat. Av flera anledningar, dels att det kändes ännu mer respektlöst att låta honom pippa i en annan snubbes spermarester, och dels för att jag var rädd att bla avslöjad.
    Ofta blir man mer kärleksfull om man varit otrogen. Kanske för att man desperat vill vara som vanligt och därmed försöker visa partnern uppmärksamhet för att inte väcka misstänksamhet.
    En del personer går igång på bekräftelsen som man får av att vara åtrådd av många och därför blir mer kåta. De gånger som killar varit otrogna mot mig har de velat ha mer sex även hemma.
    Vet inte om jag svarade på din fråga direkt, men det är mina tankar

• rohan

Att vara kärleksfull samtidigt som  partnern horar utt förhållandet och sin partners respekt och omtanke  till andra är endast än sak falskt och empatiskt korkat och kan inte vara at handla kärleksfullt.

• Aleida

Det var svårt att läsa ditt inlägg eftersom det inte innehöll några punkter.
    Om du syftade på mitt svar, så tycker inte heller jag att det är kärleksfullt eller tecken på empati att vara otrogen. De förhållanden jag syftar på var då jag var väldigt ung och känslomässigt omogen, inte sagt att jag skulle göra samma sak idag.

Om jag förstår TS rätt så misstänker han att hans partner är otrogen och är intresserad av hur tjejer agerar då de är otrogna. Empatilöst eller inte.

• Sexuall

Anledningen till att jag startade tråden var som jag skrev i en annan tråd.
    Läste lite om mer eller mindre medvetna fortplantningsstrategier hom människor:

www.epjournal.net/filestore/ep021223.pdf

Om man läser hela artikel, den är inte lång eller tråkig alls :)
    Så skulle man kunna dra slutsatsen att om en tjej undviker, mer eller mindre medvetet att ligga med sin partner. Efter att varit med någon annan om det varit en positiv upplevelse. För att ge "fel" spermier större chans.

Samt att partnern skulle kunna bli besatt av att tränga undan och "spruta bort" den andra mannens sats.

Eloge till Aleida som svarade men fler tjejer än så måste väl ha input att komma med :)

Aleida: Nej jag mistänker inte att hon är otrogen tyckte bara att artikeln bekräftade så mycket jag tror mig kunna om tjejer ;)

• Aleida

Det var en intressant teori, och en intressant artikel!
    Vore kul att höra fler åsikter, med risk för lynchning a´la FL

• Anonym

Jag var otrogen i alla mina tidigare relationer, och då var jag tonåring. Idag är jag 24 och har aldrig varit otrogen mot min sambo som jag varit tillsammans med i 5 år och har ett barn med.

Men i mina tidigare förhållanden som tonåring, har jag inte tänkt så mycket på det. jag har kunnat ha oskyddad sex (p-piller) med mitt KK men endå haft sex med min pojkvän samma kväll t.ex. Jag brydde mig inte så mycket på den tiden och tänkte absolut inget om misstankar och spermieblandning mm.
    Men hade man velat bli med barn med nån så väljer man väl den kille man tycker har bäst gener och utseende mm (omedvetet). Då hade jag valt min pojkvän och inte min KKs och hade då heller inte haft sex med min KK om jag inte hade haft skydd.

• Anonym

Har varit otrogen och skulle ALDRIG ALDRIG ALDRIG ha oskyddat sex med en älskare!

• Lillpuman

Jag var otrogen mot min kille under en resa för ett halvår sedan och jag skulle nog säga att teorin stämmer fullständigt på mig. Jag och min kille hade inte varit tillsammans speciellt länge och det var allmänt mycket strul runt allting. Jag hade oskyddat sex, men lät inte killen komma och det första jag gjorde när jag kom hem var att slänga mig över min pojkvänn. Otroheten var något av det sämsta sex jag upplevt och fick mig att inse att one-night-standtiden var totalt förbi, Jag ångrade mig så otroligt mycket och har sedan dess var 100% trogen. Men när jag under ett av mina tidigare förhållande var otrogen så var det helt andra bullar och jag fösökte efter affären undvika sex med min partner så mycket det gick, mest av skam för att jag hade njutit.

• Anonym
    Lillpuman skrev 2010-01-04 22:21:51 följande:
    Jag var otrogen mot min kille under en resa för ett halvår sedan och jag skulle nog säga att teorin stämmer fullständigt på mig. Jag och min kille hade inte varit tillsammans speciellt länge och det var allmänt mycket strul runt allting. Jag hade oskyddat sex, men lät inte killen komma och det första jag gjorde när jag kom hem var att slänga mig över min pojkvänn. Otroheten var något av det sämsta sex jag upplevt och fick mig att inse att one-night-standtiden var totalt förbi, Jag ångrade mig så otroligt mycket och har sedan dess var 100% trogen. Men när jag under ett av mina tidigare förhållande var otrogen så var det helt andra bullar och jag fösökte efter affären undvika sex med min partner så mycket det gick, mest av skam för att jag hade njutit.
    Okej du har varit 100% trogen i.. ett halvår?? ;)
  • Anonym (ångrar inget)

Det stämmer på mig. jag är otrogen med en man jag bara älskar, och jag KAN inte ha sex med min man, det plågar mig något vansinnigt,. Men jag kan inte neka, för det skulle verka misstänksamt. Efteråt går jag ut på toaletten och gråter. det är hemskt! Så jag tror att de som inte ångrar sig har mindre sex med sin äkta man, jag.

Svar på tråden Ni tjejer som varit otrogna