• Anonym

Ni tjejer som varit otrogna

Jag var otrogen i alla mina tidigare relationer, och då var jag tonåring. Idag är jag 24 och har aldrig varit otrogen mot min sambo som jag varit tillsammans med i 5 år och har ett barn med.

Men i mina tidigare förhållanden som tonåring, har jag inte tänkt så mycket på det. jag har kunnat ha oskyddad sex (p-piller) med mitt KK men endå haft sex med min pojkvän samma kväll t.ex. Jag brydde mig inte så mycket på den tiden och tänkte absolut inget om misstankar och spermieblandning mm.
    Men hade man velat bli med barn med nån så väljer man väl den kille man tycker har bäst gener och utseende mm (omedvetet). Då hade jag valt min pojkvän och inte min KKs och hade då heller inte haft sex med min KK om jag inte hade haft skydd.

• Anonym

Har varit otrogen och skulle ALDRIG ALDRIG ALDRIG ha oskyddat sex med en älskare!

• Anonym
    Lillpuman skrev 2010-01-04 22:21:51 följande:
    Jag var otrogen mot min kille under en resa för ett halvår sedan och jag skulle nog säga att teorin stämmer fullständigt på mig. Jag och min kille hade inte varit tillsammans speciellt länge och det var allmänt mycket strul runt allting. Jag hade oskyddat sex, men lät inte killen komma och det första jag gjorde när jag kom hem var att slänga mig över min pojkvänn. Otroheten var något av det sämsta sex jag upplevt och fick mig att inse att one-night-standtiden var totalt förbi, Jag ångrade mig så otroligt mycket och har sedan dess var 100% trogen. Men när jag under ett av mina tidigare förhållande var otrogen så var det helt andra bullar och jag fösökte efter affären undvika sex med min partner så mycket det gick, mest av skam för att jag hade njutit.
    Okej du har varit 100% trogen i.. ett halvår?? ;)
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-01-04 07:51:23 följande:
    Har varit otrogen och skulle ALDRIG ALDRIG ALDRIG ha oskyddat sex med en älskare!
    Hur skulle det kännas om din man ALLTID ALLTID hade oskyddat sex med sina älskrinnor?
  • Anonym

Det stämmer på mig det där ang om man inte ångrar otroheten så undviker man sin sambo...

jag var otrogen för någon månad sen. med ett ex. han var också otrogen. det kändes inte så konstigt eftersom att vi båda är i knakande relationer. sexet var jättebra, ångrade mig inte ett dugg. fick det däremot bekräftat att jag inte är kär i min sambo längre...men kanske fortfarande har känslor för mitt ex?
    blev en aning förvirrad.
    o exet sänder mig dubbla signaler. han vill jättegärna ses..ofta. men samtidigt vill han vara kvar hos sin tjej. 
    jag funderar på att göra ett uppehåll med sambon för att reda ut mina känslor o tankar.
  • Anonym

På den tiden jag var just otrogen så ville jag inte vara nära min partner alls...

• Anonym
    Jens skrev 2010-02-25 03:05:10 följande:
    Alla ni som är otrogna - vad i helvete gör ni på en familjesida?
    dels kan de som varit otrogna svara och dels visste jag inte att det fanns någon trohetskrav här
  • Anonym
    Jens skrev 2010-02-25 03:05:10 följande:
    Alla ni som är otrogna - vad i helvete gör ni på en familjesida?
    Precis som de som är exempelvis homosexuella handlar inte ALLT de är som personer om sex...precis så är det med de som varit otrogna...de KAN vara bra mammor och pappor...OCKSÅ!

Otrohet är INTE nåt som gör en hel person - det är en handling! (som i sin tur visserligen kan ge konsekvenser för familjen men det är inte detta handlar om nu)

Vilket gör att alla borde vara välkomna på en sida som denna!
Svar på tråden Ni tjejer som varit otrogna