• Sexuall

Ni tjejer som varit otrogna

Ni tjejer som varit otrogna och fått en annan mans än er egens sperma inne i.

Jag undrar om det är/var någon skillnad när det gäller om tjejer vill ligga med sin ordinarie kille. Alldeles efter/nära på att de varit otrogna beroende på om dom ångrat sig eller inte.

Som jag tror så vill tjejer inte ligga med den de varit otrogna mot så nära in på otroheten om de inte ångrar sig.

Och vill få ligga med sin kille snabbt/tidigare de ångrar sig.

Vad säger ni tjejer?

• Svar på tråden Ni tjejer som varit otrogna
  • Anonym (blabla)

Stämmer inte på mig. Jag har varit otrogen med kådis och låg med min kille samma dag men proppsade på kådis så han inte skulle lukta gummit sen tidigare.
    Har varit en gång till. Har faktiskt inte tärt på mitt samvete.

• Maryestelle01
    Anonym skrev 2010-01-04 07:51:23 följande:
    Har varit otrogen och skulle ALDRIG ALDRIG ALDRIG ha oskyddat sex med en älskare!
    you said it...
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-01-04 07:51:23 följande:
    Har varit otrogen och skulle ALDRIG ALDRIG ALDRIG ha oskyddat sex med en älskare!
    Hur skulle det kännas om din man ALLTID ALLTID hade oskyddat sex med sina älskrinnor?
  • Anonym (0 tollerans)

Skulle min sambo vara otrogen så vet hon vart dörren står.. Räcker med att jag blev avtänd typ 3 dagar när jag fick reda på att hon hade haft 3 kant i sina tidigare upplevelser.. Vill inte ens veta hur det skulle bli om hon hade någon annans kuk i sig medan jag är hemma och tar hand om ungarna..

Noll tollerans :)

• Anonym (Slyna-Dra!)
    Anonym (0 tollerans) skrev 2010-02-20 07:56:59 följande:
    Skulle min sambo vara otrogen så vet hon vart dörren står.. Räcker med att jag blev avtänd typ 3 dagar när jag fick reda på att hon hade haft 3 kant i sina tidigare upplevelser.. Vill inte ens veta hur det skulle bli om hon hade någon annans kuk i sig medan jag är hemma och tar hand om ungarna.. Noll tollerans :)
    Usch! Skulle aldrig någonsin ta i en så´n tjej. Ej heller i den typen av kvinnor som knullat över 10 pers. No Way! Slynor vik hädan.
  • Anonym

Det stämmer på mig det där ang om man inte ångrar otroheten så undviker man sin sambo...

jag var otrogen för någon månad sen. med ett ex. han var också otrogen. det kändes inte så konstigt eftersom att vi båda är i knakande relationer. sexet var jättebra, ångrade mig inte ett dugg. fick det däremot bekräftat att jag inte är kär i min sambo längre...men kanske fortfarande har känslor för mitt ex?
    blev en aning förvirrad.
    o exet sänder mig dubbla signaler. han vill jättegärna ses..ofta. men samtidigt vill han vara kvar hos sin tjej. 
    jag funderar på att göra ett uppehåll med sambon för att reda ut mina känslor o tankar.
  • Anonym (dubbelt)

Efter att jag hade haft sex med mitt vänsterprassel (vi hade inte samlag, men sex) så ville min sambo ha sex med mig VARJE gång efter att jag haft sex med mitt vänsterprassel. Jag kan tillägga att min sambo i vanliga fall är ganska ointresserad av sex. Jag undrar om han hade något slags sjätte sinne eller vad det var frågan om? Själv ville jag inte ha sex med honom bara några timmar efter att jag haft sex med mitt vänsterprassel (av förklarliga skäl), men det kändes som om jag skulle väcka misstankar om jag nekade honom sex.

• Anonym

På den tiden jag var just otrogen så ville jag inte vara nära min partner alls...

• Anonym (ensam)

De gångerna jag i mitt liv var otrogen så var det för att min dåvarande partner som jag älskade mycket och verkligen ville ha sex med, faktiskt nekade mig, tog aldrig initiativ mm. Otroheten var hemskt tvångsmässig, vet inte ens idag vad som drev mig. Kändes som hormoner, men det kan man ju inte skylla på. Otrohet, lögner, hela karusellen.

Till slut berättade jag allt. Han förlät men vårt samliv blev inte bättre direkt (såklart) och vi gick något år senare skilda vägar.

Jag var ensam, fick aldrig sex, han undvek mig, var alltid arg mm.

Märkligt. Idag är vi väldigt goda vänner ändå.

• Jens

Alla ni som är otrogna - vad i helvete gör ni på en familjesida?

• Anonym (ensam)
    Jens skrev 2010-02-25 03:05:10 följande:
    Varför skulle det hänga ihop ens en gång? Jag har varit det, är det inte nu, men tror du att familjen plötsligt dör då eller?
  • Anonym (ensam)
    Anonym (ensam) skrev 2010-02-25 02:56:46 följande:
    De gångerna jag i mitt liv var otrogen så var det för att min dåvarande partner som jag älskade mycket och verkligen ville ha sex med, faktiskt nekade mig, tog aldrig initiativ mm. Otroheten var hemskt tvångsmässig, vet inte ens idag vad som drev mig. Kändes som hormoner, men det kan man ju inte skylla på. Otrohet, lögner, hela karusellen. Till slut berättade jag allt. Han förlät men vårt samliv blev inte bättre direkt (såklart) och vi gick något år senare skilda vägar. Jag var ensam, fick aldrig sex, han undvek mig, var alltid arg mm. Märkligt. Idag är vi väldigt goda vänner ändå.
    Måste säga att jag helt missade det där med spermagrejen. Fattade inte riktigt ts. Skulle ALDRIG varit otrogen oskyddat, nej nej
  • Anonym
    dels kan de som varit otrogna svara och dels visste jag inte att det fanns någon trohetskrav här
  • Anonym
    Precis som de som är exempelvis homosexuella handlar inte ALLT de är som personer om sex...precis så är det med de som varit otrogna...de KAN vara bra mammor och pappor...OCKSÅ!

Otrohet är INTE nåt som gör en hel person - det är en handling! (som i sin tur visserligen kan ge konsekvenser för familjen men det är inte detta handlar om nu)

Vilket gör att alla borde vara välkomna på en sida som denna!
  • Anonym (nejmen)
    Anonym (Slyna-Dra!) skrev 2010-02-20 08:35:25 följande:
    Usch! Skulle aldrig någonsin ta i en så´n tjej. Ej heller i den typen av kvinnor som knullat över 10 pers. No Way! Slynor vik hädan.
    Men oj! Varför bry sig?

När jag var otrogen mot min dåvarande (länge sen, håller inte på med sånt längre) så försökte jag alltid agera så vanligt som möjligt. På den tiden hade jag ingen som helst känsla för rätt och fel, brydde mig nog inte värst mycket, så mig påverkade det nog inte så mycket.
  • Jens
    Anonym (ensam) skrev 2010-02-25 03:38:04 följande:
    Varför skulle det hänga ihop ens en gång? Jag har varit det, är det inte nu, men tror du att familjen plötsligt dör då eller?
    Absolut inte. Jag blev bara väldigt förvånad när jag läste om hur många som var otrogna. Jag registrerade mig här i förrgår eller så, så jag fick för mig att sidan mest var till för gravida eller nyblivna mammor - vilket ledde till att jag antog att de flesta här som sagt att de är otrogna har en stackars pappa hemma. Jag förstår bara inte varför man inte kan lämna sin man eller kille INNAN man inleder en affär med någon annan. Ser inte hur det hjälper varken förhållandet eller familjen.
  • Jens
    Anonym skrev 2010-02-25 08:39:35 följande:
    Precis som de som är exempelvis homosexuella handlar inte ALLT de är som personer om sex...precis så är det med de som varit otrogna...de KAN vara bra mammor och pappor...OCKSÅ! Otrohet är INTE nåt som gör en hel person - det är en handling! (som i sin tur visserligen kan ge konsekvenser för familjen men det är inte detta handlar om nu) Vilket gör att alla borde vara välkomna på en sida som denna!
    Jag kan bara inte förstå vad otrohet ger. Är man tex gift men vill ha uppmärksamhet/kärlek/sex med någon annan, så kan det inte vara så svårt att skilja sig först och slippa förstöra livet för sin man och eventuella barn.
  • Anonym (usel)

Enda anledningen för mig att undvika sex med min make är att jag längtar så hett efter den andre mannen. Som jag nog aldrig kan få. Det är allt. 

Svar på tråden Ni tjejer som varit otrogna