• Jens

Ni tjejer som varit otrogna

Alla ni som är otrogna - vad i helvete gör ni på en familjesida?

• Jens
    Anonym (ensam) skrev 2010-02-25 03:38:04 följande:
    Varför skulle det hänga ihop ens en gång? Jag har varit det, är det inte nu, men tror du att familjen plötsligt dör då eller?
    Absolut inte. Jag blev bara väldigt förvånad när jag läste om hur många som var otrogna. Jag registrerade mig här i förrgår eller så, så jag fick för mig att sidan mest var till för gravida eller nyblivna mammor - vilket ledde till att jag antog att de flesta här som sagt att de är otrogna har en stackars pappa hemma. Jag förstår bara inte varför man inte kan lämna sin man eller kille INNAN man inleder en affär med någon annan. Ser inte hur det hjälper varken förhållandet eller familjen.
  • Jens
    Anonym skrev 2010-02-25 08:39:35 följande:
    Precis som de som är exempelvis homosexuella handlar inte ALLT de är som personer om sex...precis så är det med de som varit otrogna...de KAN vara bra mammor och pappor...OCKSÅ! Otrohet är INTE nåt som gör en hel person - det är en handling! (som i sin tur visserligen kan ge konsekvenser för familjen men det är inte detta handlar om nu) Vilket gör att alla borde vara välkomna på en sida som denna!
    Jag kan bara inte förstå vad otrohet ger. Är man tex gift men vill ha uppmärksamhet/kärlek/sex med någon annan, så kan det inte vara så svårt att skilja sig först och slippa förstöra livet för sin man och eventuella barn.
Svar på tråden Ni tjejer som varit otrogna