Inlägg från: Midka |Visa alla inlägg
  • Midka

Chips till en 2-åring???

PennyD skrev 2010-01-05 00:22:59 följande:
    Fast droger kan man förbjuda...
    Menar du att chips är likställt med droger???
    Jisses...
  • Midka

Jag tycker det är småsint att dömma andra mammor utan att ha en aning om vad bakgrunden är. 

• Midka
    singer skrev 2010-01-05 15:23:53 följande:
    Några chips tar ingen skada av!  Men en hel påse chips till ett litet barn verkar inte helt sannolikt eller genomtänkt.Du känner antagligen inte till hela historien bakom händelsen i affären. Barnet kanske bara får smaka lite. Min erfarenhet är att barn reglerar det där ganska bra själv. Ibland när vi är hos mina föräldrar har de en chipsskål till drinken. Barnen tar några chips sen springer de och leker. Min yngsta är 1 år och 7 månader och hon får kanske 3 chips och lika glad är hon för det (Barnen dricker alltså inte drink, kanske bör tilläggas så inte någon missförstår)
    Drinken är ju det bästa! Barnen bli så lugna då....
  • Midka
    Sannlycke skrev 2010-01-05 19:56:51 följande:
    Har också en matvägrare som gått ner i vikt i perioder under sitt första levnadsår..Han får äta alla chips han vill, bullar och kakor med, godis däremot är jag inte så förtjust i, choklad möjligtvis men det andra känns mest som kemikalier. Kanon med riktigt feta och kolhydratrika chips till en spinkig liten kille.
    Har du provat koka knäck och/eller göra chokladbollar? Hembakade bullar är oxå dundermat! Vår lille brukar föredra egengjort.
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-05 20:03:11 följande:
    Men sitter ni här och ger varandra tips om hur man kan misshandla sitt barn på olika sätt???
    {#lang_emotions_surprised}
    Bara för att du är ett pretto!!!
    {#lang_emotions_surprised}
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-05 20:11:23 följande:
    Oj det där måste jag ta tag i innan nån gör en action!! Midka och jag är trådvänner i en annan tråd, så detta var bara ett skämt från hennes sida. Vänligen anmäl EJ!!
    Vaddå???
    Anmäler folk utan att man får en chans att förklara? {#lang_emotions_undecided}
    Och om jag blir anmäld kan jag väl förklara till de som meddelar mig?

Ifall inte:
    Velour! Jag anser inte att du är ett pretto egentligen. Jag skojjade lite med dej bara.

(Så alla vet..... )
Svar på tråden Chips till en 2-åring???