• Fidelis ad urnam

Du känner dig skitig innan ett träningspass, duschar du?

Tänk dig att du har möblerat om, tapetserat, lagt golv, storstädat eller någonting liknande och känner dig skitig/smutsig.
    Du ska snart iväg på ett träningspass (gruppträning), duschar du innan träningspasset?

Jag duschar innan om jag känner mig skitig Får för mig att jag kommer stinka än värre om jag redan innan är ofräsch.

Forgive your enemies, but never, never forget their names
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du känner dig skitig innan ett träningspass, duschar du?
  • LilaRos

Ja, annat.

Om jag känner att håret är fett ex. Eller om det är smuts på mig, som massa dammm från slipning av väggarna.
    Men jag duschar inte innan träning för att ajg är svettig.

• Livshlädje

Nej, inte ens jag som är duschtokig skulle duscha innan ett träningspass!

Mamma till världens bästa 3åring o längtar efter lillebror - Bf mars 2010.
  • lövet2

Nej, jag duschar inte mer än jag behöver. Tänker på hur huden mår ...

• Anton Chigurh

Ja, självklart, avskyr när folk luktar stinker så därför ser jag till att alltid vara fräsch själv. Gäller iofs alltid när jag lämnar hemmet, men skulle aldrig åka å träna och riskera lukta illa.

Die dulci fruere
  • frux

haha. såklart man inte tvättar sig innan träning :D Hur illa luktar du egentligen? Kläder lär jag ju byta inför träning och då luktar det ju inte så mkt.
    Gud så larvigt att duscha innan träning *herregu*

• Blomsteröga

Ja, när jag jobbade i ladugården. Annars hade jag nog blivit ensam på passet alternativt utkastad från gymmet

• Fidelis ad urnam
    frux skrev 2010-01-04 10:42:43 följande:
    haha. såklart man inte tvättar sig innan träning :D Hur illa luktar du egentligen? Kläder lär jag ju byta inför träning och då luktar det ju inte så mkt. Gud så larvigt att duscha innan träning *herregu*
    Är det verkligen så jobbigt att skriva ett inlägg utan massa spydiga kommentarer?
    Jag luktar inte illa, men jag vill känna mig fräsch innan jag ska iväg och träna och om jag tex har slipat vägg eller är svettig från att ha lagt golv osv så duschar jag och jag är heller inte larvig.
    Forgive your enemies, but never, never forget their names
  • VulgusProfanum

Känner jag mig skitig så duschar jag. Så jag svarade ja på den frågan.

Lev i nuet för det är det enda ögonblick du har.
  • Grizelda

Om jag inte var synbart smutsig, med t ex slipdamm i håret, hade jag säkert nöjt mig med en kattatvätt innan träningen, och satt på lite ny roll-on.

• Trailer T

Om jag ska gå på ett pass på gymet så vill jag inte vara värsta stinkbomben så ja jag duschar innan.Finns en som går på samma pass som mig och hon luktar verkligen illa,som kattpiss ung{#lang_emotions_throwup}

Jag är inte döv jag bara skiter i vad du säger
  • Movie Freak

om jag gjort det du beskriver i ts hade jag inte gått o tränat den dagen. Men låt oss säga att jag storstädat typ dammsugit jätte väl, dammtorkat, moppat golven, gjort rent båda toaletterna o dessutom tagit hand om båda barnen så hade jag nog ragga duschat om passet var inom ngn timme eller två.

Men om det var mer en det kvar skulle jag helt klart duschat.

Bridget Jones wanton sex goddess with a very bad man between her thighs.
  • Carisma

Nu tränar jag inte längre. Men när jag gjorde det så kunde det hända att jag duschade innan jag drog till gymmet. Man vill ju inte ta på sig rena kläder om man känner sig ofräsh.

• slangbella

Ja, ska jag vistas i samma lokal som andra så gör jag det, men inte om jag ska ut och kuta eller nåt sånt. Har jobbat med en pungsvettare tidigare så jag är livrädd att lukta unken skit bland andra människor.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Tänk fel om du vill, men tänk själv - Doris Lessing ♥¸.?°´¯) ♥
  • Hallonröd

Ja det gör jag...inte för att jag tror att jag luktar illa utan mer för känslan! Vill inte gå iväg någonstan och känna mig smutsig,  vare sig det gäller träning eller nåt annat...

// Bad sound kills good music...
  • Bling1975

Om det är gruppträning så skulle jag göra det, inte så kul för de andra om jag börjar stinka så fort jag blir lite varm. Skulle jag ut och springa eller träna mer ensam så skulle jag nog skita i det.

Stitch längtar efter Lilo
  • Anton Chigurh
    Fidelis ad urnam skrev 2010-01-04 12:02:52 följande:
    Är det verkligen så jobbigt att skriva ett inlägg utan massa spydiga kommentarer?Jag luktar inte illa, men jag vill känna mig fräsch innan jag ska iväg och träna och om jag tex har slipat vägg eller är svettig från att ha lagt golv osv så duschar jag och jag är heller inte larvig.
    Spydiga puckon som tror dom vet bäst finns på alla forum, inget jag bryr mig ett skit om. Men det gläder mig att folk är renliga i största allmänhet.

Jag gissar att det är frux som stinker av svett i spinninggruppen.................
    Die dulci fruere
  • Anonym (Barabadabastu)
    Carisma skrev 2010-01-04 14:17:54 följande:

Nu tränar jag inte längre. Men när jag gjorde det så kunde det hända att jag duschade innan jag drog till gymmet. Man vill ju inte ta på sig rena kläder om man känner sig ofräsh.

Så känner även jag, beror även på hur socialt träningspasset är så klart. Men det har hänt ett antal gånger då man känner sig för ofräsch för att träna. Tror även det är hälsosamt att spola bort bakterier och fetter innan träningen, annars sprider sig dessa när man svettas. Finnar duschar ju och tvättar sig flera gånger i bastun. 
Svar på tråden Du känner dig skitig innan ett träningspass, duschar du?