Lycklig vill ha mer skrev 2010-03-02 14:02:32 följande:
Allmän nervositet tror jag men helt klart mest nervös över äggplocket och hur ont det nu kommer att göra men det är ju helt klart värt det. Jaaa låter ju toppen med att börja med sprutorna i mars. Det är ju så dumt med semestrarna och att många kliniker i stort sett stänger och därför går det ju knappt att få tid innan semestern börjar. Så jag hoppas att ni kör på med start i mars Grejen är den att jag känner ingenting av sprutorna. Jag är lite trött och sa det till läkaren som mer trodde på att det berodde på vädret men jag kommer envist hävda hemma att jag är trött på grund av sprutorna så man får lite sympati . Jag känner ingenting i magen än så länge. Men nu är ju äggblåsorna väldigt små än så länge så de kommer förhoppningsvis växa till sig ordentligt. Det enda jag har märkt är att jag är lite uppsväld över magen vilket antagligen beror på att det har börjat växa blåsor där inne. Men om jag är uppsväld nu så vill jag inte veta hur svullen man kommer vara när det är dags för äggplock. Äggplock är på onsdag Sen ska jag ta det lugnt resten av veckan. Förhoppningsvis långtidsodling och återförande måndag därefter. Annars blir det fredag nästa vecka.
Ja vi får se, känns så himla snabbt bara. men man lär väl aldrig känna sig helt redo helt enkelt...
Ahh men det låter ju bra=) men vilken dag i cykeln är äggplocket?
Låter skönt att du inte mår så dåligt än, tycker första pergoomgången va skitjobbig, va såå trött och illamående;(( Vill man helst slippa!
Vad menar du med lugnt? Skall man va hemma eller typ inte träna?
Ojoj va spännade, hoppas det funkar nu! Tycker man hör om rätt många som det funkar på första försöket med. speciellt de som de inte finns något "fel" med=))