Inlägg från: Graboid |Visa alla inlägg
  • Graboid

Halva reapriset!!!

Trodde att jag redan hade missat all rea, har inte hunnit ta mig ut så mycket under mellandagarna.. Och halva reapriset-reorna är ju de enda som känns värda att vara ute och slåss i. :) Åhlens brukar ha riktigt bra priser då... *vill ut och fynda*

• Graboid

Ah, låter ju underbart! Jag som har suttit och tyckt synd om mig själv för att jag missade allt roligt, ser ut som att jag får en andra chans då. :)

• Graboid
    Skytten75 skrev 2010-01-04 21:36:30 följande:
    Ska prata med min kompis som jobbar på Åhlens och fråga henne om hon vet när halva priset på rean börjar
    Please do! :)
  • Graboid
    solstraalen skrev 2010-01-04 21:51:44 följande:
    Halva reapriset på åhlens.. är den något å hurra för? Ni kanske pratar om vuxenavdelningen? Här tycker jag barnrean på åhlens är sååååååå dålig. Nedsänkt med 20-40kr, enstaka fula plagg.. ofta så när jag är där å kollar.
    För något år sedan shoppade jag en hel garderob åt ungarna på åhlens under rean... Det var när de hade mycket svart/rosa. Hade spanat in kläderna tidigare men då var de ju sinnessjukt dyra, sen sålde de ut både byxor, tröjor och underkläder för 10-25kr. Tänkte riktigt ekonomiskt och köpte kläder upp i stl som passar än idag. :) Just den rean ville jag ha ALLA kläder, min stil det året. :P
  • Graboid

I år hoppas jag på lite barbapappa och pippi till humanare priser... Knoddsen gillar det men usch vad dyrt det är till ord. pris!

• Graboid
    Hägris skrev 2010-01-04 22:17:16 följande:
    Dom hade jag med massor av!!
    De med fröknarna siames eller vad det var de rosa katterna hette? Tyckte de kläderna var så söta. :) Kappahl hade ju också en riktigt bra period med mycket svart/rosa och svart/rött. Gillar de kontrasterna, men det finns inte alls lika mycket nu..

I år har det varit mycket blaha i klädväg för ungarna.. inget som har fångat mitt intresse direkt, hoppas 2010 blir färggrannare, speciellt på pojksidan! Är trött på allt i skejtstil.
  • Graboid
    passau skrev 2010-01-04 22:25:15 följande:
    jag ahr en riktig prinsessa som går och byter om om jag tar på ngt annat än klänning helst med massa volanger... (och -Tights mamma!) man ska inte ha sånna krav vid 2år!  så jag hoppas på klännigar! eller inte men jag lär ju inte kunna göra om damen
    Jag har två såna damer. Största gillar iofs kläder överlag och byter gärna uppsättning 12 ggr om dagen, hon är 6 år nu och har hållt på så sen hon kunde klä sig själv. :P

Minsta som snart fyller 4 ska ha så mycket rosa det går och inför jul hittade hon ett par rosa skinande tights på Kappahls reasnurra och hon vägrade släppa dem. Hon påstår att de tightsen matchar allt. Visste ni att glittrande 80-tals-rosa tights är det nya svarta? ;)
  • Graboid
    zasata skrev 2010-01-04 22:46:13 följande:
    pippi är väl typ aldrig rea på?
    Jo, ett fåtal halvtråkiga saker brukar finnas med. Och säsongskläder med Pippi på... Men man kan ju ha tur, jag ska hålla ögonen öppna iaf! :)
Svar på tråden Halva reapriset!!!