Halva reapriset!!!
Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!
Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!
Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
ohhh har dom börjat ännu?
Trodde att jag redan hade missat all rea, har inte hunnit ta mig ut så mycket under mellandagarna.. Och halva reapriset-reorna är ju de enda som känns värda att vara ute och slåss i. :) Åhlens brukar ha riktigt bra priser då... *vill ut och fynda*
Förra året var det den 16:e på Åhlens och runt den 21:a på Lindex så det borde vara ca två veckor tills vi kan fynda ordentligt.
Ok.. då vet jag..
men vi får hålla varandra uppdaterade så kör vi hårt!
Ah, låter ju underbart! Jag som har suttit och tyckt synd om mig själv för att jag missade allt roligt, ser ut som att jag får en andra chans då. :)
Ska prata med min kompis som jobbar på Åhlens och fråga henne om hon vet när halva priset på rean börjar
Kappahls rea med 20% på rea-priset går ut 11/1 så man kan ju spekulera i att det kommer strax efter det för ingen handlar väl på hela rea-priset emellan 20% och 50%
Halva reapriset på åhlens.. är den något å hurra för?
Ni kanske pratar om vuxenavdelningen?
Här tycker jag barnrean på åhlens är sååååååå dålig. Nedsänkt med 20-40kr, enstaka fula plagg.. ofta så när jag är där å kollar.