Inlägg från: Hägris |Visa alla inlägg
  • Hägris

Halva reapriset!!!

favvar genast en tråd för mig =)

Nåt kul, fyndigt och smart!
  • Hägris
    solstraalen skrev 2010-01-04 21:51:44 följande:
    Halva reapriset på åhlens.. är den något å hurra för? Ni kanske pratar om vuxenavdelningen? Här tycker jag barnrean på åhlens är sååååååå dålig. Nedsänkt med 20-40kr, enstaka fula plagg.. ofta så när jag är där å kollar.
    Här har Åhlens jättebra barnsaker!
  • Hägris
    Graboid skrev 2010-01-04 22:15:29 följande:
    För något år sedan shoppade jag en hel garderob åt ungarna på åhlens under rean... Det var när de hade mycket svart/rosa. Hade spanat in kläderna tidigare men då var de ju sinnessjukt dyra, sen sålde de ut både byxor, tröjor och underkläder för 10-25kr. Tänkte riktigt ekonomiskt och köpte kläder upp i stl som passar än idag. :) Just den rean ville jag ha ALLA kläder, min stil det året. :P
    Dom hade jag med massor av!!
  • Hägris

Dom hänger fram nytt hela tiden på rean så det kommer nog bra saker även i år..

Varför lägga en länk till webbbutik med 30% rea i en halva reapriset tråd? Din affär?

• Hägris
    BejbyBoo skrev 2010-01-19 11:38:20 följande:
    2 för 1 på ALLT, eller bara det som var kvar av REAn?
    rean
  • Hägris

Jag har varit på Maxi, handlade , 2 tights, 2 klänningar, 3 byxor, 9 tröjor, 2 skärp och kanske något jag glömde 600 har kostat 2200... *nöjd* 

• Hägris

Cubus hade ganska lite på sin halva halva rea, men några kläningar blev det.

• Hägris
    passau skrev 2010-01-24 20:59:28 följande:
    undrar samma... ingen som känner någon som jobbar på COOP`???
    Var på coop idag inget halv rea än iaf.
Svar på tråden Halva reapriset!!!