Inlägg från: Lejån |Visa alla inlägg
  • Lejån

Halva reapriset!!!

Förra året var det den 16:e på Åhlens och runt den 21:a på Lindex så det borde vara ca två veckor tills vi kan fynda ordentligt.

längtar efter sommar & sol
  • Lejån
    solstraalen skrev 2010-01-04 21:51:44 följande:
    Halva reapriset på åhlens.. är den något å hurra för?Ni kanske pratar om vuxenavdelningen?Här tycker jag barnrean på åhlens är sååååååå dålig. Nedsänkt med 20-40kr, enstaka fula plagg.. ofta så när jag är där å kollar.
    Hurrade som f*n förra gången. Köpte julklappar till denna jul för typ inga pengar alls...
  • Lejån
    Graboid skrev 2010-01-04 22:15:29 följande:
    För något år sedan shoppade jag en hel garderob åt ungarna på åhlens under rean... Det var när de hade mycket svart/rosa. Hade spanat in kläderna tidigare men då var de ju sinnessjukt dyra, sen sålde de ut både byxor, tröjor och underkläder för 10-25kr. Tänkte riktigt ekonomiskt och köpte kläder upp i stl som passar än idag. :) Just den rean ville jag ha ALLA kläder, min stil det året. :P
    Åh snackar vi de underbara med t.ex. kossorna?
  • Lejån
    Graboid skrev 2010-01-04 22:21:11 följande:
    De med fröknarna siames eller vad det var de rosa katterna hette? Tyckte de kläderna var så söta. :) Kappahl hade ju också en riktigt bra period med mycket svart/rosa och svart/rött. Gillar de kontrasterna, men det finns inte alls lika mycket nu.. I år har det varit mycket blaha i klädväg för ungarna.. inget som har fångat mitt intresse direkt, hoppas 2010 blir färggrannare, speciellt på pojksidan! Är trött på allt i skejtstil.
    Ja fröknarna siames hade vi också en hög av.

Kossa bodyn var nog precis innan, en svart body med kossa på... Den åkte dottern hem i från BB och det fick även lillebror göra. Den bodyn kommer jag spara för evigt.
  • Lejån
    passau skrev 2010-01-04 22:25:15 följande:
    jag ahr en riktig prinsessa som går och byter om om jag tar på ngt annat än klänning helst med massa volanger... (och -Tights mamma!) man ska inte ha sånna krav vid 2år!  så jag hoppas på klännigar! eller inte men jag lär ju inte kunna göra om damen
    *haha* jag har också en sån och hon har bara blivit värre med åren... Hon är 4 nu. Lindex kommer nog att ha en del som faller våra damer i smaken tror jag.
  • Lejån

Har varit och "för-spanat" lite idag inför halva reapriset. Hittade en del som jag kan tänka mig till halva rea men inte bara rea. *haha* Man blir ju kräsen!

För att svara på Alexis fråga så säger jag som passau, jag bunkrar! Velourbyxor tex kan jag nog aldrig köpa för många av... Är de då till halva reapriset så gör det ju inget om det råkar finnas ett helt gäng hemma redan.

• Lejån

Shoppade på Lindex idag, vågade inte vänta tills halva rean när jag äntligen hittade vad jag letade efter, stjärn-jeansen med muddar i rätt färg och storlek. *glad*

• Lejån
    solstraalen skrev 2010-01-09 22:28:58 följande:
    Lejån, vad fick du ge?  149?
    Yes. Sved lite men jag har ju velat ha dem så länge så jag blundade. Kunde inte gärna vänta heller eftersom jag hittade dem i din del av världen.
  • Lejån
    solstraalen skrev 2010-01-09 22:31:53 följande:
    lejån, vilken strl tog du?  Tror Saga bara har 110 på sina.. hon är 105 lång, dom är lagom, eller jag ska kolla imorrn.Josef är 92cm och har 98 å dom e bra =)
    98. Har bara hittat 122 eller 116 annars och det är ju till Anton så det blir lite stort. Räknar med att han kan ha 98 i vår iaf.
  • Lejån
    solstraalen skrev 2010-01-09 22:34:28 följande:
    Lejån, hur gammal är han nu? 1½?  Josef har haft sina ett tag nu.. så dom passar nog honom! =)
    Shit vilken koll du har.
    Ja, de kanske funkar bara de sitter uppe så.
Svar på tråden Halva reapriset!!!