Inlägg från: April Mamma |Visa alla inlägg
  • April Mamma

Halva reapriset!!!

frågade precis min kusin som jobbar på Åhlens, hon visste inte när halva rea priset börjar. Men hon nämde nått om utfasning 2 på fredag...=) Så själva snålle-rean kommer nog veckan efter.

• April Mamma
    AnkiFalun skrev 2010-01-09 16:43:09 följande:
    Nån som har koll på när åhlens brukar börja med halva reapriset? dom hade mycket fint nu, bla barbapapa så väntar på det nu :))
    Min kusin jobbar på Åhlens så jag bad henne kolla upp det...så håll utkik så skiver jag när jag får svar...
  • April Mamma

KOLLA HIT

Åhlens börjar sin halva rea den 22/1 =)

• April Mamma
    sarahl skrev 2010-01-11 12:04:56 följande:
    visst brukar även lindex club erbjuda sina medlemmar halva reapriset några dagar före alla andra. man brukar väl få ett sms då?
    Har jag aldrig fått....men det kanske är så...
  • April Mamma

Var en sväng till Kappahl i Vällingby (sthlm) men det fanns inte mycket att ha dessvärre, köpte två par byxor,två par tröjor, en hoodjacka till sonen på 6 mån.
    Hittade inget till sonen på snart 5 år.
    Samt lite underkläder till mig, halva reapriset rockar =)
    Men om man har en Tjej/tjejer så kan man som vanligt shoppa massor....

Hittade dock en hel del kläder på POP som jag köpte, inte allt på rea...men några plagg var på rea.

• April Mamma
    Jenny90 skrev 2010-01-11 18:22:51 följande:
    Är det bara medlemmar som har halva reapriset på kappahl eller gäller det alla?
    Man kan anmäla sitt mobnr så får man dessa braiga sms =) Samt andra rabatter tror jag..
  • April Mamma
    Pumpkin skrev 2010-01-13 18:19:36 följande:
    Är det bara jag som upplever att det finns mer tjejkläder en killkläder på reorna? Tycker det finns massa sött till små flickbebisar, men till vår väntade pojke hittar jag inte mycket alls...
    Visst är det så, har två söner så jag vet =)
    Oftast så finns det flera snurror med tjejkläder....men bara en liten ställning för pojkkläder..

Trist men sant.
  • April Mamma
    Xgirl83 skrev 2010-01-13 18:46:40 följande:
    Men det där med pojkkläder gäller väl inte bara rea? Är det inte överlag mindre mängd kläder till pojkar?
    Jo, det är nog så....Killkläder är boring =) Men jag brukar köpa nån rosa tröja till sönerna samt handla på POP som har rätt fina "pojk" kläder..
    Annars så känns det som om att killkläderna består av fotbollar, fireflames osv
  • April Mamma

Har nyss shoppat lite halva rean på Åhlens (Vällingby) Det fanns faktiskt en hel del...
    köpte lite kläder till grabbarna samt en hårblås till mig (ord pris 625 kr, nu 124 kr..det kallar jag rea =)

• April Mamma
    thelwin skrev 2010-02-11 12:49:33 följande:
    det var den i barkarby sthlm som laddes ner i april / juni förra året. Mkt tråkigt jag som var stor kund där
    Ja visst var det synd att dom la ner butiken...Jag gick in där o blev alldelens förvirrad =) Killen i butiken frågade om jag letade ef Polarn..=)
Svar på tråden Halva reapriset!!!